Брати, не думаючи! Названо автомобілі з наднадійними двигунами

В середовищі автолюбителів час від часу можна зустріти згадку про так звані автомобілі-мільйонники. Вважається, що ці напівміфічні моделі 1990-х і 2000-х можуть проїхати по 300-500 тисяч кілометрів до капітального ремонту двигуна. Детальніше про двигуни, які практично не ламаються.

BMW M57

Мотори баварської компанії BMW стабільно часто виграють конкурс «Двигун року». Але цього недостатньо для того, щоб автомобіль вийшов по-справжньому надійним. Але дизельний 6-циліндровий силовий агрегат BMW M57 – це один з тих випадків, коли говорять про «німецьку якість».

Двигун випускався з 1998 року у декількох варіантах (об’ємом 2,5 л, 2,9 л і 3,0 літри), а знайти його можна під капотом седанів BMW 3 Series, 5 Series, 7 Series, кросоверів Х3, Х5, Х6, Х7 і Range Rover. Кожен з перерахованих – це потужний автомобіль зі спортивним характером.

Toyota 3S-FE

Toyota 3S-FE – це 4-циліндровий бензиновий мотор, який з 1986 по 2002 рр. займав центральне місце під капотом численних моделей японської компанії. 2,0-літровий агрегат потужністю від 128 до 140 к. с. відрізняється вдалою конструкцією, високою надійністю, здатністю переносити погане обслуговування. Мотор рідко турбує автовласників за дрібницями, а до капітального ремонту седани, хетчбеки і позашляховики Toyota встигають проїхати до 500 тисяч кілометрів.

Mercedes-Benz OM602

П’ятициліндрові дизельні двигуни Mercedes-Benz OM602 можна зустріти під капотом таких легендарних автомобілів німецької марки, як Mercedes-Benz 190 (W201), E-Class (W124), E-Class (W210), Gelaendewagen, Sprinter. Випускалися кілька модифікацій об’ємом 2,5 і 2,9 літра.

Мотор вважається легендарним, бо при регулярному обслуговуванні автомобілі з трипроменевою зіркою долали 500 000 кілометрів, і багато з них навіть досягли мільйона кілометрів пробігу.

Mitsubishi 4G63

Ще один представник супернадійного японського автопрому – двигун Mitsubishi 4G63. Цей силовий агрегат потрапив на конвеєр ще на початку 1980-х років, а випускається досі. 2,0-літровий 4-циліндровий мотор ставився практично на весь модельний ряд Mitsubishi за останні 30 років. За цей час двигун з одновального став двовальним, а карбюратор змінився системою уприскування палива.

Honda D15/D16

Поряд з німецьким автопромом, найнадійнішими в світі вважаються японські машини. Компанія Honda, не відстаючи від конкурентів з острівної держави, в 1980-ті і 1990-ті роки випускала лінійку моторів серії D об’ємом від 1,2 до 1,7 літра, які заслужено вважаються легендарними. А моделі D15 і D16 при належному обслуговуванні виходжували 350-500 тисяч кілометрів.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти