«Китаєць – це китаєць»: враженнями від 2-річного володіння Geely Emgrand X7 поділився блогер

Китайський кросовер не володіє високою прохідністю через невеликий кліренс.

Блогер з YouTube-каналу Куплено в Китаї став власником китайського кросовера Geely Emgrand X7 2015 року випуску. Кросовером він володіє вже два роки і свої враження він виклав на сторінках блогу.

За два роки використання Geely Emgrand X7 пробіг «китайця» склав приблизно 41 000 км. Підкапотний простір Geely Emgrand X7 займає 2,4-літровий двигун, що працює в парі з АКПП.

За час користування автолюбитель замінив тільки аудіосистему, кнопки підсвічування на дверях і повітряний фільтр. Ще однією болячкою в Geely Emgrand X7 через два роки експлуатації блогер назвав розбовтану кришку підлокітника, причиною якого є відламаний «вусик» на внутрішній частині кришки. По досягненню пробігу в 30 000 км на «приборці» загорілася лампочка ABS, що свідчимо про неправильне визначення швидкості – причиною виявилася розбита «гребінка» датчика ABS, яка була замінена. На 35 000 км почала стукати підвіска – виявилися вирвані передні стійки стабілізаторів і потребують заміни сайлентблоки. Також через два роки використання в китайському кросовері зашумів вентилятор, а на шкірі керма блогер зазначив потертості.

Водійське сидіння, обшите екошкірою, відрізняється хорошим станом, а всі електрорегулювання працюють нормально. В аналогічному ж стані перебуває і пасажирські крісла. Також блогер зазначив трохи іржі і відколів на ЛКП китайського кросовера, а скло на лівій передній фарі лопнуло.

З АКПП немає взагалі ніяких проблем, а сам двигун заводиться досить погано – зазвичай це відбувається після «гарячого» старту. Однак це не часто буває, тому блогер не особливо акцентував увагу на цю проблему.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти