Volkswagen Golf отримає новий дизельний двигун

Восьме покоління Volkswagen Golf дебютує в жовтні цього року, а продажі в Європі повинні розпочатися до кінця 2019 року.

Компанія Volkswagen готує для європейської версії Golf MK8 нове покоління двигунів з більш чистим запалюванням від стиснення, які могли б повернути моделям колишню славу.

Повідомляється, що спеціалісти концерну розробили інтелектуальну технологію SCR (селективне каталітичне відновлення), яка значно знижує оксиди азоту (NOx) в вихлопних газах.

Зокрема, нове покоління 2,0-літрового дизельного двигуна TDI Evo виділяє до 80% менше NOx в порівнянні з його попередником. Агрегат вже доступний для оновленої європейської версії Passat і, ймовірно, стане одним з основних з точки зору продажів двигунів нового Golf.

Нова технологія SCR Volkswagen досить проста. Автовиробник називає це «подвійний дозуванням» і, по суті, він використовує два інжектора AdBlue в системі SCR. Один інжектор знаходиться дуже близько до двигуна, а за ним розміщений ще один інжектор AdBlue відразу після двигуна, який є частиною другого каталітичного нейтралізатора SCR, розташованого в нижній частині автомобіля. Температура вихлопних газів там значно нижча, що розширює «вікно» для подальшої обробки вихлопних газів.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти