Для чого Англія купувала українські КрАЗи

Самоскиди КрАЗ в Англію поставлялися під маркою БелАЗ, так як ця марка була вже відома, завдяки кар’єрним самоскидам БелАЗ-540.

Про це повідомляє Facebook-спільнота Українські автомобілі.

Перша партія КраЗ-256БЭ була відвантажена в 1971 році. Продавали їх через фірму UMO Plant. Для того, щоб вписатися в національні дорожні вимоги Великобританії, фари головного світла були розташовані в передньому бампері, також була змінена внутрішня оббивка кабіни і панель приладів.

У 1974 році з’явилася модель КрАЗ-256БЭ2, самоскид отримав вдосконалену платформу об’ємом 7,5 м³. На цьому автомобілі (вперше на КрАЗах) встановили задній протипідкатний пристрій і крило-бризковик над задніми колесами. Фари головного світла і протитуманні фари перенесли на новий бампер. Самі ж зовнішні освітлювальні прилади ставилися дилером і мали англійське походження.

З 1975 року в Англію почали поставляти нову модифікацію – КрАЗ-256БЭ3 з посиленою трансмісією. Вперше машини мали гарантію з заводу на безвідмовну роботу протягом 18 місяців експлуатації, при збереженому максимальному пробігу в 25 000 км.

Третьою модифікацією став автомобіль КрАЗ-256БМ (на фото). Автомобіль отримав нову самоскидну платформу об’ємом 8 м³. Крім цього в технічних характеристиках значилася збільшена до 13 тонн вантажопідйомність. Хоча В/О «Автоекспорт» і компанія UMO ще з перших днів продажу КрАЗів в Англію рекламували його як 15 тонну вантажівку. Це було пов’язано з жорсткою конкуренцією на ринку. Тим більше, досвід експлуатації самоскидів показував реальні можливості конструкції машини. Хоча ще довго конструктивно допустиме навантаження перевищувало те, яке завод давав офіційно.

Останні самоскиди КрАЗ були відвантажені в Англію в 1984 році. Всього ж через компанію UMO Plant було продано близько 450 самоскидів. При цьому UMO Plant продавали КрАЗи не тільки в Англії, але і до Франції і в Аргентину.


Не пропустіть