Тест суперседана від Top Gear: Alfa Romeo Giulia QV

Протягом декількох місяців Top Gear до лисих шин ганяв Giulia Quadrifoglio. Як допиту з пристрастю повторювали все на треку Alfa, на Red Bull, і, врешті-решт, в Дансфолд. Вони катували машину італійським серпантином. А потім, щоб переконатися, що не здалося, додали австрійський.

Далі пряма мова автора …

Але, друзі мої, ми повинні подивитися в обличчя сумної правди. Життя швидкого і розкішного седана за € 70. 000 складається не тільки з трек-днів. Люди купують суперседан для щоденного користування – різниця лише в висоті якості. Що якщо Quadrifoglio не втішаться комфортом, буде докучати в місті, неналежно вести себе на шосе або просто засмутить ергономікою? Тут не пожмешь красивими плечима і не відкупишся божественної руління і нечуваною міццю.

А значить, тортур на треку і в горах недостатньо. Доведеться катувати Alfa реальністю. Ось чому “Джулія” штовхається з автобусами на Оксфорд-стріт вогким зимовим лондонським ввечері. Я використовую її як машину, уявіть. Щоб їздити по справах. Спочатку по місту, потім в передмістя, а далі – на нудну автостраду.

Тест суперседана від Top Gear: Alfa Romeo Giulia QV

Хоча іноді мені подобаються автостради. Шматок чудовою похмурої М6 або М74 на кордоні з Шотландією … Так, в Шотландію! Адже у моєї машини божественна рулежка і нечувана міць.

Частково “Джулія” так хороша, тому що являє собою велику рідкість в автопромі – абсолютно новий автомобіль. Відомо, що Alfa люблять все, і ми часто нагадуємо, чому. Так що в цій поїздці емоції вже за замовчуванням б’ють через край. Але цікавіше інше: ця Alfa зроблена новою командою з нових вузлів. Вони відокремилися від Fiat Chrysler Group і доклали неймовірних зусиль, щоб зробити власну машину з чистого аркуша. Звичайно, вони використовували стандартний восьмиступінчастою ZF, але мотор, платформа, кузов, салон – все це новеньке.

Навіть інфотеймент. Вони могли б просто перелицювати крайслеровскій. Так зробила “Мазераті”, і вийшло непогано. Що американці роблять добре (краще німців і точно краще японців), так це графіком і меню, інтуїтивні для англосаксонських мізків. Але оскільки команда Alfa була одержима генетичної чистотою, вона створила власну повноцінну систему, яка постійно нагадує тобі, що про Giulia не можна судити заздалегідь. Тому я їду по вулицях Уест-Енду під різдвяним неоном, не звертаючи уваги на вітрини і думаючи про те, який подарунок приготувала мені машина.

Тест суперседана від Top Gear: Alfa Romeo Giulia QV

Полугоночний карбоновий ківш Sparco виглядає незручним, але він так правильно встановлений, що відмінно підходить і для ледачих автострад, коли тобі не потрібна анатомічна підтримка. Нерозумно було думати, що у цієї машини буде така ж безглузда посадка, що і у старих Alfа.

Тест суперседана від Top Gear: Alfa Romeo Giulia QV

Образливий чи для цього 510-сильного мотора тромбозним трафік Лондона? Ні, тому як повзати по пробках – обов’язок дорогих седанів. М’яко зупиняючись і знову неспішно рушаючи, ти намагаєшся бути плавним, але тобі заважають мало чутлива на початку ходу педаль гальма, різко відпускає ручник і задумлива на пішої швидкості коробка. Тому, хто їздить по центру, поведінка на швидкості нижче 15 км / ч дуже важливо.

Вище швидкості велосипеда новини приємнішою. Мотор крутиться повільно із задоволенням, і трансмісія перемикається плавно. Раптово комбінація плавного ходу і швидкого керма робить Quadrifoglio дивно розслаблюючій в цій тісноті. Вихлоп не кричить і не стріляє, намагаючись привернути увагу. У цьому, як і в багатьох своїх характеристиках, цей суперседан дивно скромний, що приємно.

Тест суперседана від Top Gear: Alfa Romeo Giulia QV

Подивимося, що вийде, коли мотору дозволять розкрутитися. Цей V6 серйозний. Стрілка тахометра прагне до червоного сектору, немов намагнічена. На холодному асфальті під тягою літні шини ледь-ледь тримають, а сируватий ділянку може повністю позбавити вас зчеплення. Вихлоп навіть у гучному режимі … не гучний. Тенор розспівується до піку, і це варто послухати. Немає відчуття, що мотор рве легені в фальшивої істериці. Темп роботи циліндрів 90-градусного блоку додає пікантності американському звуку.

Поступово автострада порожніє. “Джулія” йде плавно і жваво, а я купаюся в своїх думках, точно в променях ксенону. Кермо точний, але у нього немає дратівливої ​​нервозності. Можна багато годин тримати прямо і не втомитися, а можна точно завести машину по швидкій дузі. Гул шин, бич спортивних седанів, теж добре пригнічений. Вой вихлопу, коли V6 розходиться на восьмий передачі, теж слабкий. Ти чуєш його, тільки коли слухати більше нічого. Загалом, рафинированность вражає.

Тест суперседана від Top Gear: Alfa Romeo Giulia QV

Наступного ранку в Чеширі на М6 перекинулася фура. Один перехрестя відняв два з половиною години, що, втім, дало масу часу оглянути салон і пограти з кожною кнопкою меню. Передня панель красиво вигинається козирком над приладами і головним дисплеєм. Сам дисплей без кордонів. Це частина вигнутого глянцевого покриття, яке йде дугою над гратами вентилятора. Просто і вишукано. Клімат-контроль зрозумілий, прилади – теж.

Тест суперседана від Top Gear: Alfa Romeo Giulia QV

Ця машина ставить на чільне місце водія. Гаджети – другорядне. Ніхто не чекає, що ви будете годинами конфігурувати дисплей. Все, що є, зрозуміло і зручно. Це машина для драйву, а не машина з іграшками. Чи не доведеться мучитися з вибором і налаштуванням допоміжних систем, їх тут небагато. Минулого тижня я водив новий Nissan Micra, і асистентів там було більше, ніж на повністю прокачаної Giulia. Є системи безпеки, але не та мішура, що зазвичай марна. Сенс покупки Alfa в тому, що ви будете водити самі, цілком і повністю занурюючись в процес.

Тест суперседана від Top Gear: Alfa Romeo Giulia QV

Текст: Пол Хоррел / Фото: Марк Річчоні / Переклад: АвтоМанія

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти