Українці пересідають на вантажівки та мікроавтобуси

Українці стали активно купувати автомобілі. І мова йде не тільки про “легковики” – продажі нових комерційних авто в січні-квітні 2018 року зросли майже на 25% в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року. Кількість проданих автомобілів комерційного класу за ці місяці в 2018 році склало 4060 од, пише Сегодня.

При цьому в квітні реалізовано +1187 автомобілів – на 30% більше, ніж в квітні-2017, і майже на 20% більше показника березня 2017 року.

Як відомо, до категорії комерційних авто прийнято відносити легкі вантажівки повною масою до 3,5 тонн і мікроавтобуси місткістю до 16-17 пасажирів.

Лідером квітневого ринку став Citroen, продажі якого зросли в 8,6 рази в порівнянні з квітнем минулого року і на 65% в порівнянні з березнем поточного – до 223 од. Ще одна французька марка – Renault – стала другою за обсягом продажів комерційної техніки, збільшивши продажі на 12% до квітня-2017 до 191 од.

Третє місце у авто марки Ford – 161 реєстрація (в 2,2 рази більше), на четвертому місці Fiat з падінням продажів до квітня минулого року на 10% – до 97 од.

Замикає п’ятірку лідерів Volkswagen, в активі якого 76 реалізованих автомобілів (+65%).

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти