«Польські схеми»: як продаватимуть авто, які продавати не можна

Автодилери нашого західного сусіда вигадали способи оминути найновіші норми Євро-6.2, які незабаром почнуть діяти у ЄС.

За кілька днів, точніше – з 1 вересня у Євросоюзі почнуть діяти найновіші еконорми для автомобілів: Євро-6.2. Посилення вимог вже призвело до того, що деякі моделі зникли з пропозицій дилерів, повідомляє видання Moto.pl з посиланням на Інститут досліджень авторинку SAMAR. Йдеться про моделі Opel Astra 1,6 (бензин, 115 к.с.), і Mokka з таким самим двигуном, ще одна «Астра» із заводським ГБО та мотором 1,4 турбо… Також туди потрапили KIA Venga та Rio 1,4, причому, як дизельні, так і бензинові.

Доки залишається кілька тижнів до введення нових вимог, польські дилери проводять різні акції, щоби чимшвидше продати автомобілі, які зовсім скоро стануть «непрохідними» для реєстрації. А що буде з машинами, які не вдасться продати до 1 вересня? Частина автомобілів, що не відповідають Євро-6.2, все ж залишиться «прохідною», але з умовами: їхня кількість не може перевищувати 10% від обсягів реалізації дилера в цілому. В будь-якому разі, зареєструвати такі транспортні засоби доведеться протягом наступних 12 місяців.

Здавалося б, відповідь на питання «що робити з непрохідними авто?» просто крутиться на язику – продати їх зі знижками, скажімо, в Україну, де не те що Євро-6.2, а «простий» Євро-6 буде введено аж у 2020 році. Але ні – поляки вигадали «схему», яка допоможе їм реалізувати всі авто, незалежно від наявності того чи іншого екостандарту. Не чекаючи останнього дня, за інформацією від SAMAR, ще в липні автодилери зареєстрували «на себе» 7008 легковиків, що на 56% більше, ніж у тому ж місяці рік тому. Щодо серпня, фахівці SAMAR прогнозують зростання кількості реєстрацій нових авто до 50 тисяч: якщо так станеться – це буде рекордним показником цього століття для Польщі.

Це рішення містить і «підводне каміння» – згадані авто вважатимуть новими протягом 6 місяців. Далі, згідно з місцевими правилами, машина навіть із нульовим пробігом перейде в розряд вживаних. Тобто, частину нереалізованих складських залишків, якщо такі будуть, доведеться продати з іще більшими знижками. Чи потраплять здешевлені «непрохідні» авто без Євро-6.2 до України – залежатиме виключно від наших «гонщиків», чи то приватних покупців. Або й навіть від офіційних дилерів, оскільки поляки жодного разу не згадали варіант із продажем «непрохідних» авто за кордон.

Джерело auto.ria

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти