Чому двигун авто може «закипіти» у заторі

Прийшла тепла пора, а з нею і проблеми літньої експлуатації авто. Однією з найпоширеніших проблем, з якою стикаються автовласники влітку, є так зване «кипіння двигуна».

Перегрів двигуна негативно позначається на його ресурсі і як результат – тягне за собою дороговартісний ремонт. Причини «закипання» можуть бути найрізноманітніші – низька якість або недостатня кількість антифризу, дефекти датчика температури, вентилятора, термостата, помпи, радіатора і запобіжника.

Мовчить вентилятор

Вентилятор не спрацьовує в потрібний момент найчастіше через несправність запобіжника, або внаслідок виходу з ладу датчика температури двигуна. Обидві проблеми більшість наших бувалих водіїв на своїх стареньких машинах вирішують «малою кров’ю», і частенько роблять це народними способами. Наприклад, при несправному датчику на час руху в заторі під’єднують дроти таким чином, щоб вентилятор працював постійно в примусовому режимі.

Пробій в системі охолодження

Старі гумові патрубки після чергових зимових морозів частенько розсихаються і тріскаються, порушуючи герметичність системи охолодження. Таку проблему можуть також спровокувати зношені хомути і прокладки. В цьому випадку краплі антифризу залишаються на асфальті під моторним відсіком.

Не функціонує термостат

Старий забруднений термостат може зрадницьки заклинити в самий невідповідний момент. Порушення нормальної циркуляції охолоджуючої рідини обов’язково спричинить за собою тепловий удар. Тому термін служби і працездатність цього важливого елемента системи охолодження на старих машинах необхідно контролювати.

Старий радіатор

Як правило, за зимовий сезон засмічується підкапотний простір, і особливо – радіатор. Потрібно чистити радіатор не рідше одного разу на два роки.

Охолоджувальна рідина

Ще одна гарантія справної роботи системи охолодження – якість антифризу і його кількість. У нашій країні охолоджуючу рідину продовжують активно підробляти, тому купувати її краще в фірмових магазинах. Міняти антифриз слід раз на рік, а стежити за нормальним рівнем треба регулярно.



Не пропустіть