Купівля запчастин в Інтернет-магазині: що потрібно знати

У наш час покупки в Інтернеті стають все більш популярним. І не дивно, адже крім явних перевагу зручності і доступності, такі покупки мають ще один незаперечний плюс – ціни в Інтернеті нижче, ніж в традиційних магазинах, передає Твоя МАШИНА.

Причин кілька, по-перше, менші витрати на утримання магазину (немає торгових площ, а тільки склади), на оплату праці персоналу, а також гостра конкуренція. Більше того, деякі фізичні автомагазини мають сайти, на яких ціни нижчі, ніж в реальності. Все це і для того, щоб залучити більше клієнтів, розширити сфери збуту і отримати постійних покупців. Тож не дивно, що Інтернет-покупки запчастин стають все більш популярним.

Автозапчастини в своїй більшості – це товари, виконані за суворими параметрам, закріпленим технічними нормами. Вони мають маркування, яка дозволяє з легкістю знайти запчастина, потрібну для того чи іншого автомобіля. Це ще більше спрощує покупку.

Особливо можливість купити деталь в Інтернеті радує власників машин рідкісних у нас марок, старих або раритетних. Адже часто до них запчастини не продаються в звичайних магазинах. Загалом, одні плюси. Але є і мінуси. Адже побачити деталь можна, тільки отримавши її поштою. І вона може не підійти. Можуть бути помилки, може бути навіть шахрайство. Інтернет не страхує від цього, більше того, навіть сприяє. Як же уникнути таких проблем?

Ось тут допоможуть правила, які ми викладемо нижче. Комусь вони здадуться простими і банальними, але якщо їх дотримати, то проблем з покупкою не виникне.

Правила придбання автозапчастин в Інтернеті:

  1. Яким би анонімним не був Інтернет, але в ньому завжди можна знайти інформацію про все і про всіх. Тому, перш ніж робити покупку, варто поцікавитися відгуками про Інтернет-магазин в Мережі. Можливо, Вам можуть його порекомендувати ті. Хто вже купував. Такої інформації чимало, варто тільки пошукати.
  2. Не варто вестися на пропозиції Інтернет-магазинів, ціни в яких відверто занижені. Це може бути маркетинговий хід або ж під виглядом оригінальних там торгують підробкою або неліцензованими копіями.
  3. Хороший Інтернет-магазин дає гарантію, причому не тільки від виробника, а й свою власну.
  4. Повинна бути можливість повернення та обміну запчастин. Деякі Інтернет-магазини навіть дозволяють зробити повернення тієї запчастини, яку вже монтували на авто, але вона не підійшла.
  5. Хороший Інтернет-магазин обов’язково має кваліфікованих консультантів, які допоможуть вибрати товар і придбати його.

Покупки в Інтернеті робити швидко і приємно, адже не потрібно витрачати час на відвідування ринку та магазинів. Але якщо бути неуважним, то можна потрапити в халепу.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти