Водіям розповіли, як боротися з «провалами» при розгоні

Провали в роботі двигуна здатні ускладнити життя будь-якого водія. Давайте розберемось, як відрізнити ступінь несправності за характером розгону, що може бути її причиною і як вирішити проблему.

Усі «провали» можна поділити на чотири групи: одиничний (зникнення тяги протягом декількох секунд), ривок (втрата тяги тривалістю не більше секунди), сіпання (послідовність з декількох ривків) і розгойдування (наступні один за одним провали).

Існує декілька причин такого явища. Основна з них – недостатній тиск палива, що трапляється через недостатню продуктивності паливного насоса. Як тільки двигну починає витрачати більше пального ніж може забезпечити насос, тиск в паливній системі падає і розпил форсунок погіршується аж до припинення. Після цього оберти агрегату знижуються, споживання паливної суміші стає менше, насос починає справлятися, оберти зростають і так далі…

Друга причина може полягати в засміченні паливного фільтра і сильному зносі насоса.

Вода в паливі теж може стати причиною провалів.

Пробої ізоляції свічок запалювання і високовольтних проводів, несправності котушки запалювання, також можуть служити причиною неплавного розгону.