Все, що потрібно знати про вживаний Шевроле Лачетті

На ринку вживаних автомобілів в Україні не так багато техніки, яка дійсно відповідала б співвідношенню ціна/якість.

Chevrolet Lacetti — один з них. Дійсно, за зовсім невеликі гроші ми можемо придбати машинку в одному з трьох варіантів виконання кузова та з одним з двох двигунів, 1,6-литровим на 109 сил та 1,8-літровим на 122 сили.

Найбільш розповсюджена трансмісія, звичайно, механічна п’ятиступенева, хоч де-інде зустрічаються АКПП.

На 2020 рік ціна Chevrolet Lacetti складає від 3 до 8,5 тисяч доларів залежно від пробігу, стану та комплектації.

Підводні камені Chevrolet Lacetti та слабкі місця

Як не дивно, у порівнянні з іншими корейцями, Лачетті з плином часу не поспішає втрачати ціну. Власники автомобіля пояснюють це надійністю та надзвичайно простим ремонтом та величезною кількістю запчастин за дуже помірними цінами.

З цією машиною дорогу в сервіс можна забути, хіба що власник не в курсі, з якого боку тримати викрутку.

Втім, недобросовісні продавці та перекупники іноді намагаються видати бажане за дійсне, що, до речі, досить часто проходить з Лачетті.

Річ у тому, що ринок перенасичений автомобілями зі скрученим пробігом.

Експерти рекомендують обов’язково перевірити перед покупкою реальний пробіг Шевроле Лачетті, аби не дати жодного шансу шахраю обдурити покупця.

Але будемо сподіватися, що вам попадеться чистий автомобіль, з усім тим і він потребує пильного огляду.

Оскільки перше, що ми бачимо — це кузов, приділимо увагу спочатку йому. Метал кузову досить тонкий, тому жодний жолудь, що впав на капот або дах, залишить про себе згадку. Не кажучи вже про плоди більшого розміру або камінчики.

Негаразди з кузовом Chevrolet Lacetti

Корозійна стійкість кузова в цілому витримує критику, але тільки в тих місцях, де фарба та лак не зазнали уражень.

Будь-який камінчик, що невдало вискочив з-під колеса, може залишити подряпину, з якої невдовзі почне розростатися джерело корозії. Тому ставитись до таких речей треба уважно, аби не дотягнути до наскрізної корозії.

Ще одна фірмова хвороба всіх Шевроле Лачетті — потерті ручки дверей. До речі, за цією ознакою можна запросто виявити автомобіль, що працював у таксі.

Якщо ручки задніх дверей потерті так само, як і ручка дверей водія, 100 відсотків, що машина возила фішку з шашками на даху.

Якщо когось дратує цей момент, у продажу є хромовані або чорні металізовані ручки, які досить непогано виглядають.

Варто заглянути під днище та придивитись до стану порогів, прихованих порожнин та колісних арок.

Велика ймовірність того, що туди з заводу не потрапило ані краплі антикору. А це прямий шлях у зварювальний цех, що коштує зовсім не дешево.

Хоча у випадку, коли порожнини, пороги, лонжерони та арки були вчасно оброблені, кузов буде ходити довго та надійно.

Також непогано було б пройтися навколо машини з приладом вимірювання товщини шару фарби, аби розпізнати місця, де може бути шпаклівка.

З неприємних дрібниць варто відзначити швидке іржавіння повідків двірників, на хетчбеках та універсалах це стосується й задніх склоочисників.

Існує спеціальна матова фарба, яка чудово справляється із захистом металу склоочисників, тільки треба їх попередньо обробити шкуркою та розчинником.

Ті водії, які встановили на капот мухобійку з шикарним написом Lacetti, можуть мати проблему з активною корозією капота у місці встановлення цієї красоти.

Тож потрібно частіше заглядати під пластик та прибирати звідти сміття, листя та пилюку.

Двигуни Шевроле Лачетті 1,6 та 1,8: чого від них чекати. Трансмісія

Прадавні мотори, що розроблялися ще в конструкторських бюро Опель, і досі успішно працюють під капотами наших Лачетті.

Протягом десятиріч в їх конструкції майже нічого не змінилось, але, напевно, це добре.

Двигуни залишилися надійними, ресурсними та невибагливими. До того ж потік моторних запчастин в Україну не припиняється, а ціни на них сміховинні у порівнянні з цінами на залізо до європейських автомобілів.

Однак обидва мотори (1,4-літровий бензин та 2-літровий дизель в Україні офіційно не представлено) мають деякі дратівливі хвороби.

Перша та найголовніша з них — течія мастила з-під клапанної кришки. Це абсолютно містична несправність.

У декого кришка починає текти через 120 000 пробігу, у декого за 20 тисяч.

Можна навіть замінити прокладку разом з кришкою, але гарантії розв’язання проблеми це не дасть. Іноді рятує герметик та заспокійливе.

Хоча проблема досить серйозна — мастило може кінець кінцем потрапити у свічні колодязі, тоді запустити двигун буде неможливо та доведеться брязнути гаманцем на купівлю нових свічок, а, можливо й високовольтних дротів.

На жаль, це не єдина проблема цих двигунів. Їх часто називають ненажерливими.

Якась частка істини в цьому все-таки є, оскільки рекордна витрата пального на 1,6-літровому моторі з механічною КПП було зафіксовано на рівні 8,8 літра на сотню у мішаному режимі.

У міському циклі в бак доведеться лити ледь не 12 літрів на сотню, а власникам машин з автоматом і того більше.

Якщо якісно не обслуговувати двигун та лити в нього сурогатне мастило та підозріле пальне, тяга на низьких обертах почне поступово зникати, машина почне смикатися на малих обертах, може початись підвищена витрата мастила та палива. Ці хвороби зазвичай обходять ті двигуни, що обслуговуються вчасно.

Трансмісія не викликає жодних питань за винятком того, що важіль перемикання передач має занадто великий хід.

Хто їздив на Москвичах 2140 та 412, зрозуміє. Це конструктивний недолік, але з часом до нього звикають.

Сама ж механічна КПП достатньо надійна та може зачекати з капітальним ремонтом навіть до 350 тисяч пробігу.

Ходова частина. Майже ідеал за ці гроші

Що стосується підвіски, то тут все не так сумно, як у багатьох корейських, китайських, а тим більше, машин з РФ.

Хворе місце підвіски — стійки стабілізатора та його втулки. Хоча якщо машина рідко з’їжджає з асфальту, то шансів вижити найближчих 15-25 тисяч у стійок стабілізатора набагато більше.

В цілому ж, інтервали заміни опор, підшипників, наконечників тяг, сайлентблоків та амортизаторів не відрізняються від інших машин середньої цінової категорії.

Гальмівні колодки міняють в середньому раз на два роки, можливо, передні трохи частіше.

Задня повністю незалежна багатоважелева підвіска досить комфортна та не викликає запитань у більшої частини власників.

Є деякі нарікання на рульову рейку. Час від часу вона починає грюкати на нерівній дорозі, але в більшості випадків достатньо просто підтягнути регулювальну гайку і стук припиниться.

Час від часу іржавіє рульовий вал у місці перетину моторного щитка. розбирати рейку задля цього не обов’язково, цілком достатньо побризкати на вал проникним мастилом на кшталт WD-40 або чимось подібним.

Чи потрібен нам Chevrolet Lacetti за такі гроші

Однозначно, що таких пропозицій на ринку малувато. Лачетті можна порівняти хіба що з Рено Логан по ціновим характеристикам, або з Деу Ланос, або з Шевроле Авео.

Але ці машини йому навряд чи складуть достойну конкуренцію через те, що Лачетті виглядає більш солідно, має більш просторий салон та більш об’ємний багажник.

А що стосується стартової ціни та витратних матеріалів на обслуговування та ремонт, то все це вкладається в поняття цілком бюджетного надійного автомобіля.


Не пропустіть