Три помилки, через які можна залишитися влітку без гальм

Літо вважається легким часом для водіїв. Однак, навіть в цю пору року може підвести автомобіль, наприклад, гальма. Особливо, якщо робити помилки. Сьогодні ми розповімо про три елементарні помилки, через які у спеку можна залишитися без гальм.

Ігнорування збільшення вільного ходу педалі гальма

Деякі водії ігнорують збільшення вільного ходу педалі гальма. Або просто не звертають уваги на цю проблему, так як вона “маскується” (час від часу педалі гальма повертається пружність ходу).

Збільшення вільного ходу педалі гальма може свідчити про те, що в гальмівну рідину потрапила вода. У спеку це призведе до того, що гальмівна рідина скипить, педаль гальма провалиться, і машина буде дуже погано гальмувати. В результаті збільшується ризик ДТП.

Ігнорування тугої педалі гальма

Після заміни гальмівних колодок водій часто відчуває, що педаль гальма помітно більш туга, ніж раніше. Це цілком зрозуміло і не повинно хвилювати.

Гірше справа, якщо педаль гальма нормальних ще “старих” колодок раптом стала більш тугою, ніж раніше. Це може свідчити про проблемы з супортами або про те, що колодка частково зруйнувалася.

У цьому випадку між колодкою і гальмівним диском виникає підвищене тертя. В результаті відбувається перегрів гальмівних механізмів з усіма витікаючими звідси наслідками.

Не звертати увагу на дивні звуки

Деякі водії, власники старих машин, не звертають увагу на дивні звуки, які видають гальма. Вони до них просто звикли. Але якщо ви раптом при уповільненні машини стали чути металевий скрип, то пора перевірити гальма. Це, мабуть скриплять гальмівні механізми. Швидше за все, вже сильно зношені гальмівні колодки.

Скрип також може свідчити, що фрикційний матеріал неякісний. В результаті збільшується ризик аварії.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти