«Богдан-2351»: новий позашляховик української армії (ФОТО)

Війна на Донбасі підняла питання заміни автомобільного парка ЗСУ. Перш за все це були «командирські» УАЗ 469 – машини, яким по 30-40 років. Вже у 2015 році було оголошено конкурс на його заміну. Одним з найважливіших умов було збирання та виготовлення запчастин для перспективної машини в Україні.

Після довгих випробувань навесні 2018 року конкурс було закрито на користь позашляховика «Богдан-2351».

Фактично це локалізований (дуже в обмеженому вигляді) варіант китайського повнопривідного Great Wall Wingle 5, який у свою чергу є ліцензійним японським пікапом Isuzu Rodeo.

Головні зміни в ході «української переробки» торкнулися підвіски, збільшена геометрична прохідність, на два дюйми підвищена висота кузова.

Хоча машину позицінують як «командирську», але її можна використовувати для перевезення особового складу, транспортування невеликих вантажів на кшталт палива або боекомплекту (до 700 кг).

Зі слів журналістів, які мали змогу протестувати машину у Чернігові: «Їзда на «Богдан-2351» не викликає будь-яких незвичних відчуттів. По асфальтованій дорозі машина йде досить непогано. З пересіченою місцевістю справляється теж гідно. За відчуттями – все повністю керовано. Підвіска «з’їдає» великі купини і нерівності, а повний привід разом з непоганим кліренсом в 200 мм забезпечує хорошу прохідність».

Ціну військові та виробники не розголошують, але, наприклад, новий Great Wall Wingle 5 в Україні вартує близько 588 000 грн.

Як себе покаже позашляховик в ході масової експлуатації військовими – поки не відомо. Але вже дуже скоро відгуки будуть – фірма планує поставити десятки машин за контрактом вже у найближчі місяці.

Тактіко-технічні характеристики «Богдан-2351»

Колісна база: 3050 мм
Довжина: 5475 мм
Ширина: 1950 мм
Висота: 2490 мм
Вага: 3720 кг
Кількість місць: 5
Максимальна швидкість: 143 км/год
Вантажопідйомність: 1100 кг

Джерело: Національний Промисловий Портал


Не пропустіть