Український автомобільний ресурс

Тест-драйв Citroёn C-Elysee 2017: що змінилося після оновлення (ФОТО)

0

У 2017 році на українському ринку дебютував оновлений седан Citroёn C-Elysee. Окрім іншої зовнішності та оптики, авто змінилось і в технічному плані, отримавши новий двигун

З появою в сім’ї Citroёn седана C-Elysee п’ять років тому кількість шанувальників цієї французької марки в нашій країні істотно збільшилася. За своєю концепцією модель була адресована покупцям зі скромним достатком. Маркетологи компанії потрапили, що називається, в «десятку». У 2017 році прийшов час для планового оновлення моделі. При цьому ніяких кардинальних змін не відбулося.

Дизайн C-Elysee зразка 2012 року відрізнявся від «однокласників» ретельно продуманими формами і лініями. Це функціональність вдало поєднувалася з елегантним виглядом, хоча, можливо, комусь він міг здатися занадто простим. Усього кілька дизайнерських штрихів – і Citroёn C-Elysee 2017 став виглядати більш емоційно й сучасно.

Зокрема, новинка 2017 року одержала інше оформлення передньої частини кузова з новими бампером, фарами, декоративними хромованими вставками і видозміненими ґратами радіатора. У нижній частині бампера з’явилися світлодіодні денні ходові вогні. Вони не тільки надають автомобілю сучасний вигляд, але й роблять його помітнішим на дорозі, це підвищує безпеку. Крім того, світлодіоди довговічніші від звичайних ламп і споживають менше енергії.

Ззаду з’явилися стильні 3D-ліхтарі, які виділяють машину в дорожньому потоці в темну пору доби. Ще одним доповненням стала розширена палітра кольорів кузова, яка поповнилася новими відтінками – ніжно-синім Lazuri Blue і сріблясто-сірим Steel Grey. А нові 16-дюймові легкосплавні диски привертають увагу унікальним малюнком.

Для оновленого Citroёn C-Elysee 2017 можна замовити опціонний мультимедійний комплекс з 7-дюймовим сенсорним дисплеєм, на якому зосереджене керування основними функціями, включаючи навігацію, аудіосистему і клімат-контроль.

В якості опції – система MirrorScreen, яка дозволяє виводити сумісні програми смартфона на сенсорний дисплей. Крім того, за додаткову плату доступна камера заднього виду, зображення з якої також виводиться на кольоровий дисплей по центру панелі.

У седані – багажник об’ємом 506 л. При необхідності перевести більший багаж спинку заднього ряду сидінь можна скласти як частково, так і повністю. Для обробки салону використовується комбінована тканинна оббивка. Контрастні ставки в топ-версії освіжають інтер’єр.

Під капотом оновленого C-Elysee встановили більш потужний бензиновий мотор 1.2 PureTech VTi 82, який прийшов на зміну колишньому 1.2 PureTech VTi 72. Крім того, покупцям пропонуються потужні 1,6-літрові версії – з бензиновим мотором (115 л.с. ) і турбодизелем HDi потужністю 92 «конячки».

На тесті була 115-сильна топ-версія з 6-ступінчастим автоматом. Цей тандем підходить не тільки для любителів спокійної їзди, але і для тих, хто іноді їздить активніше. Вона здатна розганятися до 188 км/год, а до першої «сотні» – за 10,8 с. Цікаво, що витрата палива в змішаному циклі виявився значно нижчими заявленого виробником – на рівні 7,3 л/100 км.

Вартість новинки стартує з позначки 293 тис. грн, а топ-версія обійдеться мінімум в 414 600.

Отож підсумуємо! Після поновлення дизайн Citroёn C-Elysee 2017 став більш сучасним та емоційним. Нові опції дозволяють розширити можливості для персоналізації. Економічні силові агрегати забезпечують необхідну динаміку і комфорт.

Серед мінусів варта відзначити нечіткі цифри на спідометрі й тахометрі, відсутність регулювання керма по вильоту та жорстку задню підвіску.

 

 


Не пропустіть