Український автомобільний ресурс

Тест-драйв найшвидшого кросовера у світі – Mercedes-AMG GLC 63 S (ФОТО)

0

Mercedes-AMG GLC 63 S – це не просто один з двох найпотужніших середньорозмірних SUV на ринку – тут ті ж самі 510 кінських сил, що і у Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio. Але це не просто єдиний автомобіль в своєму класі, у якого під капотом вісім циліндрів.

Три і вісім. Всього за 3,8 секунди ця висока і майже двотонна туша встигає перейти від стану спокою до поглинання другої сотні кілометрів на годину. Позаду залишаються і новітній гіпертехнологічний Cayenne Turbo, і пристрасна Stelvio – обидва вони будуть на десятку повільнішими. Про Macan Turbo з пакетом Performance (440 к.с., 4,4 секунди) і BMW X3 M40i (360 к.с., 4,8 секунди) згадувати і зовсім смішно.

Так, конкуренти не сплять: на підході і BMW X3 M, і Audi RS Q5, і Jaguar F-Pace SVR. Виробництво потойбічного 717-сильного Jeep Grand Cherokee Trackhawk з такою ж динамікою постійно відкладається, але начебто ось-ось почнеться – хоча в Україні його в будь-якому випадку чекати не варто. А потім взагалі прийде Lamborghini Urus і відправить всю цю зграю в глибокий нокаут. Але тут і зараз Mercedes – найшвидший. Спеціально для зануд: так, Tesla Model X ще швидше.

«Голос» GLC 63 S не намагається замістити собою всі ваші думки, як це відбувається на AMG GT S (і тим більше R). Шумоізоляції в машині стільки, що двигун – це взагалі єдине, що ви почуєте навіть на швидкостях, про які соромно розповідати і страшно згадувати. Звуку тут рівно стільки, скільки потрібно, і нагадує все це ансамбль Five Finger Death Punch (бо порівняння з «Металікою» вже всіх дістали). Можна просто котитися по своїх справах під проникливу Wrong Side of Heaven, а можна натиснути на кнопку, відкрити заслінки в вихлопі – і врубати щось жорсткіше.

Розгін – приємно дивує. У режимі лонч-контролю цей GLC пропадає з місця різко, ударом, на частку секунди перетворюючи вас в тенісний м’ячик, який зустрівся з ракеткою Рафаеля Надаля. Ніякого згладжування кутів, яким часто страждають швидкі, але важкі машини. Жодної політкоректності, жодної пощади для трансмісії – і не треба її, тому що тут є дев’ятиступеневий «автомат» AMG Speedshift MCT. Точно такий же, як у більш потужного E 63 – там він працює і, начебто, не ниє від занадто жорстокого поводження.

Система повного приводу тут теж від «ешки» – багатодискова муфта, передає момент на передню вісь, і самоблок ззаду: у звичайного GLC 63 механічний, у 63 S – електронний. А ось дрифт-режиму не встановили.

Динаміка просто позамежна, звук чудовий, але головне – ця штуковина ще й відмінно керується.

У порівнянні зі звичайним GLC тут змінена кінематика передньої підвіски, встановлені інші поворотні кулаки і кульові опори, розширена колія – ​​але це ви можете прочитати і в релізі про «проміжний» GLC 43. А зі старшою версією інженери пішли ще далі. По-перше, вони ще сильніше збільшили колію: спереду тут +64 міліметра в порівнянні зі стандартною версією (+45 до «сорок третьої»), а ззаду +50 і +14 відповідно. По-друге, задню підвіску вони взагалі поміняли: тут коштує майже така ж багаторичажка, як на E 63. А по-третє, вони усе це ретельно пере налаштували. І як переналаштували! Кермо – гостре, ідеально «зважене».

І якщо GLC 63 дійсно виявиться придатним для щоденної їзди (а все вказує саме на це), то він на деякий час стане взагалі непереможним. Просто тому, що в його сегменті поки немає нічого подібного. Що говорите? За ті гроші, які просять за цю тачку, можна взяти Porsche Cayenne GTS, BMW X5 M або взагалі Maserati Levante? Так. Але ніхто з них не носить звання найшвидшого кросовера планети.


Не пропустіть