Volkswagen готує 5 електромобілів, водневий фургон і вантажний електровелосипед

Volkswagen представив відразу п’ять електромобілів на новій платформі MEB на виставці IAA Commercial Vehicles. А щоб задовольнити всі можливі потреби клієнтів, до них додали вантажний велосипед і водневий фургон, який проїжджає понад 500 км на одній заправці.

Напередодні німецький концерн в деталях розповів про свою глобальній платформі для електромобілів – MEB. Наймасовішим автомобілем на ній повинен стати електричний аналог моделі Golf, але спочатку VW має намір зацікавити вантажоперевізників: на профільній виставці IAA їм показали п’ять електричних моделей автомобілів, водневий фургон і триколісний електровелосипед для доставки вантажів.

Вантажний мікроавтобус I.D. BUZZ CARGO стане першим електрокаром на платформі MEB, який піде в серію, пише Electrek. Це комерційна версія мінівена I.D. BUZZ. Логістичним компаніям VW обіцяє великий вантажний відсік і можливість вибору між батареями різної продуктивності: від 37 до 74 кВт * год.

На першій можна проїхати без підзарядки трохи більше 200 км, але це можливість заощадити. Вантажопідйомність – до 800 кг.

Особливість мінівена – сонячні панелі на даху. У VW стверджують, що в погожий день вони дозволяють проїхати на 15 км більше.

Наступний у вантажному класі – водневий фургон Crafter HyMotion. Він бере на борт до 1,75 тонни вантажів і може проїхати понад 500 км. Однак дати серійного виробництва в VW не називають – кажуть, спочатку варто дочекатися розвитку інфраструктури, зазначає Electrive.

ABT e-Transporter – електроверсія комерційного фургона, який німецький концерн випускає вже 80 років. Автомобіль представлений у вигляді концепту таксі, серійну версію клієнтам запропонують з різними по місткості батареями, як і BUZZ CARGO.

ABT e-Caddy – майбутнє скромних «каблучків». Зроблений на подовженій платформі Caddy Maxi, електрофургон може вмістити до п’яти пасажирів і їхній багаж. Головне призначення – таксі для центральних вулиць європейських міст, де поступово вводять все нові і нові обмеження для забруднюючої атмосферу транспорту. Ємність батареї – 37,3 кВт * год, максимальна швидкість – 120 км / ч. Вантажне відділення – саме просторе в класі – 4,2 кубометра.

Якщо запити скромніші – на підході вантажний триколісний електровелосипед. Cargo e-Bike – засіб доставки вантажів на останній милі.

Крутити педалі кур’єру допоможе 250-ватний електромотор, з яким можна розвинути швидкість до 25 км/год.

Використовувати Cargo e-Bike можна навіть в пішохідних зонах, а платформа між передніми колесами витримує більше 100 кг. Завдяки особливій конструкції платформа залишається горизонтальної навіть при поворотах.

Серійну версію електробайка збиратимуть на заводі в Ганновері, і в продажу вона з’явиться в наступному році.

У перспективі Volkswagen планує перевести на виробництво електрокарів 16 заводів.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти