Чому в Індії випускають вантажівки без кабіни

Мало хто знає, але сьогодні автомобільна промисловість Індії випускає досить пристойні легкові машини. Але вантажівки, вироблені підприємствами цієї країни – це свого роду «машина часу», привіт прямо з середини минулого століття, справжні «динозаври». Втім, на цьому цікаве не закінчується. Ще однією відмінною особливістю індійського ринку вантажівок, є вкрай дивна любов до машин без кабіни. Дізнаємося чому так.

У далекому 1948 році індійський борець за свободу з Пенджабу Рагхунандан Саран за вказівкою першого прем’єр-міністра Індії Джавахарлала Неру заснував в країні компанію з випуску автомобілів. Сьогодні дане підприємство називається Ashok Leyland Corporate. Спочатку завод робив легкові автомобілі, причому це були британські Austin, проте уже в 1953 році було запущено виробництво вантажівок. Власне, сьогоднішня Ashok Leyland – це індійсько-британське СП.

Найпопулярнішою моделлю вантажівки в країні є Comet. Це не просто головна вантажівка Індії, а справжнє національне надбання! Машина проста як вогонь, можна навіть сказати примітивна, проте в цьому і полягає її головна перевага. Адже разом з простотою Comet славиться своєю надійністю. Більше того, сучасна вантажівка – це прямий нащадок перших Ashok Leyland з середини XX століття.

Не потрібно ставитися до індійських вантажівок упереджено. У своїй ніші і для своїх умов – це робочі конячки, які здатні творити чудеса. Цікаво, що в Індії більшість вантажівок власного виробництва продається, як голе шасі. Чому так? Відповідь на це питання вкрай проста – економія.

Більше того, традиційно вантажівка в Індії – це більше, ніж просто машина. Це ще й об’єкт народної творчості, а тому більшість водіїв облаштовують саморобну кабіну. Дерев’яні двері, спальне місце, і найголовніше – витончений розпис різного ступеня строкатості.

Ось такий він індійський автопром.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти