Названі найпроблемніші механічні коробки передач в авто

Незважаючи на те, що саме механічна трансмісія вважається найнадійнішою, навіть в ній трапляються поломки. І як у всіх деталях – у якогось виробника частіше, ніж у інших.

За словами експертів, найбільш примхливою є 5-ступінчаста МКПП Opel F17 родом з 90-х років. Головною помилкою стало те, що автовиробник почав встановлювати її на потужні і важкі моделі, через що коробки стали часто ламатися. Причому в більшості випадків ремонт був дуже дорогий – простіше було замінити КПП.

Ще однією невдалою розробкою інженерів Opel стала трансмісія M32, яку також використовували Fiat і Alfa Romeo. Агрегат працював як з бензиновими, так і дизельними двигунами. Таку трансмісію отримали Opel Astra H і J, Zafira B і C, Corsa D і E, Mokka, Meriva, а також FIAT Grande Punto і Alfa Romeo MiTo. Вона «прославилася» швидким зносом підшипників і роликів.

Не варто забувати і про корейську трансмісії Hyundai M56CF. «Коробка» хоч і не викликала нарікань спочатку, але потім стала з’являтися в більш потужних моделях, через що часто починали руйнуватися підшипники, текти сальники, з’являлися неприємні шуми і вібрації.

Volkswagen в гонитві за інноваціями випустив трансмісію 02T, яка отримала корпус з магнієвих сплавів і полегшені вали. Це і згубило її репутацію – в автомобілях Volkswagen Polo і Skoda Fabia, оснащених даною МКПП, часто ламалися ці самі інноваційні вали. Для любителів поганяти або стартувати з пробуксовкою проблеми з’являлися вже на 60 тис. км пробігу.



загрузка...

загрузка...