Назвали 5 найнебезпечніших старих двигунів з турбонаддувом

“Проблемний двигун” не означає, що він обов’язково буде створювати неприємності. По-перше, поведінка 10-річного автомобіля залежить не тільки від виробника, а й від подальшої експлуатації і обслуговування. А по-друге, навіть при самих «проблемних» і погано обслуговуючих двигунах серйозні дефекти видають порівняно невеликі деталі. Однак є різниця, чи становить ця невелика частина 1% всіх двигунів цього типу на ринку або, скажімо, 10%.

Автомобільні експерти виділили 5 найбільш небезпечних старих двигунів з турбонаддувом.

Ford 1.0 EcoBoost

Незважаючи на перемоги в різних конкурсах, які враховували інженерні рішення і можливості, на ділі цей мотор показав себе гірше. Розслідування ВВС виявило численні випадки перегріву цього двигуна в Великобританії, іноді доходило аж до самозаймання.

Теплові навантаження призводять до вибуху, падіння рівня охолоджуючої рідини, перегріву двигуна і руйнування головок циліндрів. Під час оголошеного сервісного обслуговування компанія Ford замінила ємність і шланги, а також встановила датчик рівня антифризу.

Аналогічна проблема була і з 1.6 Ecoboost.

BMW 2.0d (N47)

Найбільшим недоліком цього агрегату був передчасний знос і ослаблення ланцюга приводу ГРМ, про що зазвичай свідчив помітний деренчливий звук двигуна. Проблема з ланцюгом часто приводила до утилізації всього двигуна. Це, зокрема, відноситься до агрегатів, вироблених у період з березня 2007 р по січень 2009 р.

Ще однією проблемою в перших версіях був безповоротний клапан турбонагнітача, який був відкритий і без змащення, що відносно часто призводило до його блокування в напіввідкритому положенні – наслідком чого є втрата тиску і збільшення витрат на 40-50%.

Згодом шланги тріскаються, особливо байпас системи рециркуляції газу (GWG). Коли це відбувається, байпас перестає працювати, і в результаті чого двигун може навіть спалахнути. Саме тому в 2018 році компанія анонсувала сервісну кампанію на 1,6 млн автомобілів. Також не рідкість відмови бензонасоса.

Читайте також: Названо довговічні авто з пробігом, які надійно служать і рідко ламаються

1.4 TSI (EA111) від Volkswagen Group

У 2005 році цей двигун був дивно новаторським, з вишуканими інженерними рішеннями і заздрісними характеристиками (на 14% більше потужності, ніж у старого двохлітрового двигуна FSI при меншій витраті палива на 5%).

Але потім почалися скарги. В основному від ланцюга ГРМ і її натяжувача.

Погане паливо або короткі зимові поїздки без попереднього підігріву незмінно приводили до детонації, забруднення впускних клапанів сажею, пониженої компресії, різко підвищеної витрати масла. Бувало навіть повне руйнування поршнів.

Peugeot-Citroen 1.6 THP – Prince

Цей двигун теж приносить багато проблем. Найпоширеніша з них – передчасне ослаблення ланцюга ГРМ, заміна якої коштує близько 350 євро. Підшипники розподільного валу також схильні до передчасного зносу – іноді через високі затрати масла. За його рівнем потрібно уважно стежити, інакше це призведе до заміни головки і валів – задоволення на 3000 євро.

Пошкодження ротора турбокомпресора не рідкість, навіть після помірного пробігу – теж досить дорого в ремонті. До електроніки теж досить багато претензій. Взагалі перше покоління особливо проблемне (до 2010 року). Після цього двигун пройшов доопрацювання і став набагато надійнішим. PSA досі використовує його в Китаї.

Opel 1.0 R3

Більшість проблем були з більш ранніми версіями цього двигуна, які були пов’язані з поганими матеріалами. Відносно часто бувало дуже раннє запалення і пошкодження поршнів, тріснуті прокладки, проблеми з масляним насосом. У деяких моделях Opel і Vauxhall були змушені повністю замінити свічки запалювання і перепрограмувати блок керування.

Читайте також: Названо найбільш ненадійні авто, які часто ламаються і підводять

Джерело sud.ua


загрузка...


загрузка...