Українці масово відмовляються від улюбленої марки автомобілів

Уподобання українських автомобілістів стали кардинально змінюватися. Зокрема, це виражається в прихильності до тієї чи іншої автомобільної марки. Наприклад, південнокорейський бренд Kia майже вдвічі скоротив продажі авто. Про це свідчить статистика, яку публікує асоціація «Укравтопром».

Незважаючи на те, що продажі нових автомобілів в країні в минулому місяці зросли на 20%, корейці примудрилися продати в два рази менше автомобілів, ніж за той же період в 2017-м.

Якщо в лютому минулого року українці купили 327 автомобілів Kia, то в цьому році лютневий показник компанії виявився на рівні 147 машин. Як результат, в списку найпопулярніших автомобільних марок Kia опустилася з п’ятого на 14 місце. Як і раніше, найактивніше українці купували кросовер Kia Sportage.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти