Названі найулюбленіші у автовласників технології в машинах

Нові автомобілі — це в основному комп’ютери. Все, від двигуна до інформаційно-розважальної системи, працює завдяки нулям і одиницям, і багато які з цих технологій вимагають введення даних від водія.

Фахівці JD Power провели чергове дослідження, яке показує, які сучасні системи автовласники люблять, а які ненавидять.

«Нові технології, як і раніше, є основним фактором при прийнятті рішення про покупку автомобіля. Проте, для автовиробників вкрай важливо пропонувати функції, які власники вважають інтуїтивно зрозумілими і надійними. Призначений для користувача досвід відіграє важливу роль в тому, чи буде власник використовувати технологію на регулярній основі або відмовиться від неї і відчує, що даремно витратив свої гроші», – каже Крістін Колоджей з JD Power, виконавчий директор з досліджень взаємодії з водієм і людино-машинного інтерфейсу.

Дослідження JD Power 2020 US Tech Experience Index (TXI) показало, що власники Volvo найбільше задоволені технологіями, вбудованими в їх автомобілі, за ними слідують BMW і Cadillac – бренди, які JD Power класифікує як преміальні. Найвищий рейтинг серед масових марок у Hyundai, за ним слідують Subaru і Kia.

Як і у випадку з дослідженнями Initial Quality і APEAL, дані по Tesla офіційно не включені до звіту, тому що це єдиний автовиробник, який не надав JD Power дозвіл зв’язуватися з власниками своїх автомобілів. Прогнозна оцінка Tesla 593 поставила б її на друге місце після 617 балів Volvo.

Бренд з найнижчим рейтингом в дослідженні TXI Study – німецький Mini, за ним йде Porsche.



загрузка...