В Україні почалось виробництво нової моделі

Як стало відомо SpecMachinery.com.ua, новинку випускатимуть на заводі «Авто-Холдинг» у Кременчуці.

Завод «Авто-Холдинг», м.Кременчук, запустив у виробництво новий автомобіль спеціалізованого призначення – Автоцистерна (Молоковоз).

Новий молоковоз українського виробництва призначений для транспортування молока, питної води і харчових рідин щільністю не більше 1,03 кг/дм3. Потенційними покупцями нового автомобіля є спеціалізовані підприємства, які займаються транспортуванням та/або переробкою харчових рідин.

Як базове шасі для виробництва нового молоковоз можуть використовуватися вантажні автомобілі виробництва країн СНД, Китаю та ін. країн вантажопідйомністю від 4,0 т до 5,0 т.

Автоцистерна виготовляється відповідно до державних стандартів України (ДСТУ 15150-69 у виконанні «У»). Розрахована на експлуатацію при температурах навколишнього повітря від -20 °С до + 40 °С, і відносній вологості повітря до 80% при температурі + 15 °С. Заповнення цистерни здійснюється сторонніми засобами (насосами), які встановлені в місцях забору продукту.

В Україні почалось виробництво нової моделі молоковозів

Цистерна має об’єм 4,2 куб. м, складається з внутрішнього двохсекційного корпусу, виконаного з нержавіючої харчової сталі, яка має властивість легко очищатися і не вступає в хімічні реакції з перевезеної продукцією. Завдяки наявності двох секцій, новий молоковоз може одночасно перевозити два види рідин.

Зовні цистерна може облицьовуватися тонколистовою конструкційною низьковуглецевою або нержавіючою сталлю. Простір між корпусами заповнюється теплоізоляційним матеріалом, що не допускає зміну температури рідини більш ніж на 2 °C протягом 10 годин (при різниці температур рідини і навколишнього середовища 30 ± 2 °C).

Внутрішній корпус – це дві, жорстко пов’язані між собою, секції, еліптичної форми, які мають горловини і фланці. У горловинах змонтовані сапуни. У нижній частині секції – запірні пристрої.

Цистерна може бути виконана з використанням засобів вимірювання об’єму рідини або без.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти