ЛуАЗ-1301
У мережі показали перший український позашляховик ЛуАЗ-1301. Він був побудований на агрегатах «Таврії», його планували оснащувати двигунами потужністю від 51 до 70 к. с. За весь час було виготовлено менше ніж півсотні позашляховиків.
Український позашляховик мав стати наступником знаменитої «Волині», але він так і не пішов в серію.
Виготовлення позашляховика розпочалося на Луцькому автомобільному заводі у 1984 році. У 90-ті роки розпочалися фінансові проблеми, тому розробка моделі затягнулася і фінальний її варіант був готовий лише до 2002 року. В планах виробника було виготовлення 1000 автомобілів на рік, але в результаті до закриття проєкту вдалося зібрати лише 43 ЛуАЗ-1301. Більшість екземплярів зберігаються у заводській та приватних колекціях.
Довжина позашляховика 3,6 м, тому він мав всі задатки, щоб стати бюджетною альтернативою Suzuki Jimny, який має такі ж розміри.
Кузов автомобіля виготовили із пластику, а багато агрегатів і деталей салону взяли у «Таврії». У цьому немає нічого дивного, адже і «Волинь» використала комплектуючі від «Запорожця».
ЛуАЗ-1301 використовував двигуни ЗАЗ об’ємом 1,1 л (51 к. с.) та 1,2 л (53 к. с.), а його максимальна швидкість становила 137 км/год. У перспективі також планували використовувати 1,3-літровий двигун від Daewoo Sens потужністю 58-70 к. с.
Механічну 5-ступінчасту КПП та деталі повнопривідної трансмісії запозичили у ВАЗ. Позашляховик ЛуАЗ-1301 отримав незалежну підвіску всіх коліс та передні дискові гальма. Також були створені експериментальний прототип з пневмпідвіскою і навіть шестиколісний пікап вантажопідйомністю 800 кг.
Китайские автомобили, благодаря своей доступности и технологичности, пользуются широким спросом во всем мире. Украина не…
В свое время многие украинцы отказывались от покупки кроссоверов, опасаясь, что эти автомобили потребляют слишком…
В свое время многие украинцы отказывались от покупки кроссоверов, опасаясь, что эти автомобили потребляют слишком…
Если вы хотите сэкономить на покупке автомобиля, то, вероятно, будете искать машину на вторичном рынке.…
Среди украинских автомобилистов распространено мнение, что автомобиль, который уже прошел 200 000 километров, доживает последние…
От перегрева двигателя в автомобиле никто из водителей не застрахован. Эта неприятность может внезапно случиться…