Ford запускає нову систему складання електромобілів – на 40% швидшу. Це не просто зміна процесу. Це перегляд самої логіки, повідомляє Motor1.
Замість лінійного конвеєра – три паралельні гілки. Окремо збирають передню частину, задню та несучу батарею. Всі елементи сходяться на завершальному етапі. Як пояснив операційний директор компанії Кумар Галхотра, такий підхід пришвидшує процес і спрощує логістику. На заводі в Луїсвіллі нова система вже проходить тестування.
Першим її отримає електропікап за $30 000 (1,254 млн грн), який вийде у 2027 році. Його обіцяють таким же жвавим, як Mustang з EcoBoost. Тягу забезпечуватимуть призматичні акумулятори LFP без кобальту та нікелю – менше ваги, більше простору в салоні.
У Ford кажуть, що так зменшать витрати, покращать керованість і збережуть баланс кузова. Серед ключових майданчиків – уже згаданий Луїсвілл і акумуляторний парк BlueOval у Мічигані. У них компанія інвестує близько 5 мільярдів доларів. Роботу отримають понад 4000 працівників.
Покупка машины с пробегом похожа на игру с непредсказуемым финалом. Внешне авто может выглядеть ухоженным,…
В Японии каршеринг стал частью повседневной жизни, но последние исследования показали странную тенденцию. Как выяснила…
Перекресток – это место, где даже опытный водитель может ошибиться. Здесь все решают секунды. Одно…
Многие водители даже не задумываются, почему на боковых зеркалах некоторых автомобилей видна тонкая черная линия.…
Многие водители пугаются, когда на панели загорается красный круг с восклицательным знаком. Обычно это сигнал…
Автомобиль – это не гаджет. Здесь все должно работать интуитивно, без раздумий. Но некоторые производители…