Автомобілі японської компанії Toyota представлення не потребують. Зрозуміло, у водіїв всього є пара-трійка машин-улюбленців, тоді як багато інших моделей залишаються за бортом споживчого вибору. Ігнорування тієї чи іншої моделі ще не означає, що машина погана. Так, в нашій країні залишився практично непомітним один вельми привабливий седан у бюджетный ціновій категорії.
Отже, знайомтеся, уродженець 2008 року, седан третього покоління, що випускався до 2018 року — Toyota Avensis.
Серед незаперечних переваг Toyota Avensis можна виділити високу надійність, якісний стійкий до іржі кузов, високий рівень безпеки седана, просторий салон та багажник з об’ємом 500 літрів. Вишнею на торті – практична повна байдужість з боку викрадачів. З яскравих недоліків, мабуть, можна виділити лише низький 140-мм кліренс та дуже дешеві оздоблювальні матеріали салону. З найбільш характерних хвороб моделі варто виділити проблемні втулки стабілізатора (не більше 80-100 тисяч км пробігу), втулки рульового управління (не більше 30-50 тисяч км), шліцеве з’єднання валів, що швидко зношується, недоробки в електроніці і проблеми з електромеханічним стоянковим гальмом в моделях до рестайлінгу.
Що ж до начинки, то всі бензинові мотори Toyota Avensis — це атмосферники. Зустрічається три варіанти ZR-FAE, які відрізняються об’ємом і потужністю: 1.6 літра та 132 к.с, 1.8 літра та 147 к.с, 2 літри та 152 к.с. Також є дизельні варіанти D-4D. Вони у свою чергу можуть бути під об’єм 1.6, 2 та 2.2 літра. У всіх двигунів з роками виникають проблеми з пуском у морози. Ще одна біда майже всіх силових установок Avensis — це підвищене утворення нагару та масложер. Працюють «полум’яні серця» або з варіатором К111, здатним прослужити до 250 тисяч км пробігу, або з автоматами U660E/U760E. Похвалити можна кожну трансмісію. Усі коробки «спокійні» та «надійні».
Перекресток – это место, где даже опытный водитель может ошибиться. Здесь все решают секунды. Одно…
Многие водители даже не задумываются, почему на боковых зеркалах некоторых автомобилей видна тонкая черная линия.…
Многие водители пугаются, когда на панели загорается красный круг с восклицательным знаком. Обычно это сигнал…
Автомобиль – это не гаджет. Здесь все должно работать интуитивно, без раздумий. Но некоторые производители…
Toyota решила не спешить с новым поколением Corolla. Как пишет Motor.es, вместо этого японцы обновили…
Kia опубликовала загадочный тизер нового спортседана, который может стать духовным наследником легендарного Stinger, сообщает Carscoops.…