Водіям розповіли, за яких умов експлуатації популярна серед автолюбителів функція «круїз-контроль» може бути доволі затратною.
Про це розповіли в виданні Express із посиланням на центр RAC Fuel Watch.
Функція круїз-контроль початково розроблялася з метою економії пального, але при певних обставинах може статися навпаки. В автомобілі дійсно менша витрата палива при ввімкненому круїз-контролі, в умовах їзди по рівній дорозі та підтримці однакової швидкості на трасі. Але, як тільки авто з’їзжає на нерівну дорогу, як система почне повільніше реагувати на зміни ухилу і витрата пального перевищить навіть середні значення.
Виїжджаючи на пагорб, водії прибирають ногу з педалі акселератора для підтримки постійної швидкості при спуску. Тоді як функція розраховуватиме потрібну потужність довше, адже не здатна бачити попереду зміну кута нахилу. Саме це може погіршити умови витрати пального. У такому випадку круїз-контроль триматиме подачу пального увімкненою довше, ніж це необхідно.
Установка газобаллонного оборудования (ГБО) — популярное решение среди украинских водителей, желающих снизить расходы на топливо.…
Немецкий автопром давно ассоциируется с качеством, техническим совершенством и ресурсом, которого хватает на сотни тысяч…
Выбирая б/у автомобиль, большинство покупателей обращают внимание не только на цену, но и на надежность,…
В сервисном центре МВД зафиксировали крайне необычный случай — на проверку попало фальшивое водительское удостоверение,…
В Украине все больше автовладельцев сталкиваются с ситуацией, когда штрафы за нарушение ПДД поступают им,…
На улицах Киева появился сверхмощный и крайне редкий экземпляр – Mercedes-AMG S63 Coupe, прошедший глубокую…