При підготовці машини до зими недостатньо перевзути колеса і поміняти рідину, що незамерзає. В автомобілі є безліч вразливих вузлів та місць, які погано виносять вплив низьких температур та складних погодних умов. Їм потрібен регулярний догляд та обробка мастильними матеріалами.
Автомобільні експерти підготували підказку, на що слід звернути увагу при підготовці автомобіля до зими та розповіли, які місця потрібно періодично змащувати та навіщо.
1. Бічні стекла та направляючі
Реагенти і бруд не тільки забруднюють вікна, а й проникають усередину підйомного механізму. В результаті він перестає нормально справлятися зі своїми функціями: працює насилу, шкрябає і моторошно скрипить.
Якщо заздалегідь не подбати про захист, то одного «прекрасного» моменту механізм зламається. Щоб цього не допустити, досвідчені водії рекомендують заздалегідь обробити полімерним силіконом або сухим тефлоном. Препарати захистять склопідйомник від бруду та руйнування агресивною хімією, і заразом – від примерзання.
Що стосується скла, то в зимовий період їх рекомендується регулярно обробляти засобом «Антидощ». Полімерний склад створює на стеклах стійке гідрофобне покриття, що має водо- і брудовідштовхувальні властивості. Завдяки йому краплі скочуються з поверхні, не залишаючи брудних потоків.
2. Ущільнювачі дверей
Гумові прокладки – важлива частина конструкції автомобіля. Вони потрібні для щільного прилягання дверей, захисту від проникнення в салон бруду, шуму, запахів. Також прокладки забезпечують особисту та пожежну безпеку.
Ущільнювачі зазнають великого навантаження, тому їм потрібний регулярний догляд. Особливо в зимовий період, коли на них постійно впливають низькі температури та реагенти.
Фахівці рекомендують періодично обробляти гумки силіконовим мастилом, щоб зберегти еластичність та гладкість ущільнювачів. Найзручніше використовувати препарат у вигляді спрею. Його треба рівномірно розпорошити по поверхнях ущільнювачів, ретельно опрацювати стики. Плівка, що утворилася, захистить гумки від вологи і примерзання, і вони залишаться гладкими і еластичними.
3. Кришка багажника
Морози, волога, реагенти – це негативно діє на внутрішню поверхню багажника. Уберегти кришку від псування допоможе антикорозійне покриття. Нанести можна самостійно або у автосервісі. Головне, дотриматися всіх умов обробки: очистити кришку від бруду, просушити і тільки після цього нанести засіб.
4. Електричні контакти
Підтримка електропроводки у справному стані – найважливіша частина профілактики. У зимовий час перепади температур сприяють утворенню конденсату, що призводить до окислення та корозії контактів. Уберегти їх від пошкоджень, а себе – від неприємностей допоможе обробка спеціальною електропровідною пастою.
Перед тим як нанести засіб, необхідно перевірити цілісність ізоляції проводів, з’єднань і роз’ємів. При необхідності замінити обмотку. Після цього треба очистити контакти від бруду та оксидів. Потім обробити пастою.
5. Запірний механізм капота
Це один із найуразливіших елементів конструкції. Механізм першим отримує ударну частку бруду і реагентів, що летять з-під транспорту, що йде попереду. Захистити його від проникнення агресивної сльоти неможливо, оскільки краплі проникають під капот через найменші щілини.
Єдиний вихід – регулярно обробляти механізм силіконовим або спеціалізованим мастилом. Інакше готуйтеся до неприємного сюрпризу: гачок може не втримати капот на повороті, тоді кришка розкриється. Або наглухо залипне, і тоді кришку буде складно відчинити.
6. Дверні замки
Думаємо, нікому не треба пояснювати, як важливо підтримувати замки в ідеальному стані. Але ще раз нагадуємо: перед настанням холодів потрібно добре обробити личинки замків. Навіть якщо вони відкриваються дистанційно. Хоча замки мають захист, він не зможе вберегти від попадання вологи, бруду, реагентів. Найдрібніші частинки все одно проникнуть усередину та викличуть руйнівні процеси.
Для профілактики можна використовувати універсальний WD-40, силіконове або тефлонове мастило. Обробка не тільки врятує механізми від псування, а й забезпечить плавну та беззвучну роботу.
7. Дверні петлі
Багато водіїв звертають увагу на стан навісів, тільки коли вони починають рипіти, заїдати або важко відкриватися. Тим часом дверні петлі – важлива частина конструкції, якій потрібен систематичний догляд. І особливо частий – у зимовий час, коли вони зазнають шкідливого впливу низьких температур, опадів та протиожеледних реагентів.
Водійські двері відчиняються частіше за інших, тому проблеми зазвичай виникають з нею. У деяких випадках першими починають барахлити петлі задніх дверей. Навіси, що погано працюють, не дають їм щільно закриватися. Це призводить до появи іржі та провисання, а згодом – до порушення геометрії кузова.
Проблем із дверима не виникне, якщо протягом зими періодично обробляти петлі спеціальними засобами. Для цього можна використовувати силіконове або багатоцільове мастило. Автохімія з антикорозійними та брудовідштовхувальними властивостями убереже петлі від прискореного зносу та забезпечить безперебійну, плавну роботу.
8. Лючок бензобака
Його стан – головний біль багатьох водіїв. Лючок не захищений від попадання вологи, тому особливо сильно схильний до корозії, впливу солей і шкідливих хімічних речовин на дорогах.
Фахівці наполегливо рекомендують регулярно обробляти захисними засобами рухомі частини та важкодоступні місця лючка. Підійде силіконове мастило, WD-40.
9. Щітки двірників
Склоочисники є витратним елементом, і тому багато водіїв не вважають за потрібне доглядати його. І даремно. Щітки, що задубілі на морозі, не здатні добре очистити скло, що призводить до поганої видимості дороги. Крім того, можуть подряпати скло.
Тому перед холодами краще обробити щітки силіконом, потім регулярно оновлювати покриття. Це збереже еластичність матеріалу, а вас убереже від неприємностей.
10. Підкрилки та пороги
Багато водіїв вважають, що сучасним машинам не страшні снігопади та ожеледиця, тому їм не потрібен спеціальний захист. І глибоко помиляються. Насправді змащення підкрилок і порогів позбавить ризику корозії, псування та прискореного зносу. Фахівці не дарма радять регулярно наносити силіконове мастило для захисту від налипання снігу.
11. Підвіска
Як і інші частини автомобіля, підвіска страждає від каші на дорогах, піску, солі та реагентів. Якщо забути про догляд та профілактику, то дуже швидко під час їзди з’являться неприємні звуки, а гумові деталі пересохнуть та вийдуть з ладу. Щоб цього не трапилося, експерти радять обробляти їх силіконовим мастилом.
Рекомендації щодо вибору мастил
Щоб засіб надійно захистив ваш автомобіль, при виборі звертайте увагу на такі показники:
– Стійкість до вологи, змивання.
– Тривалість дії.
– Антикорозійні властивості.
– Стійкість до морозів та перепадів температур.
– Низький показник тертя.
= Відсутність маслянистих виділень.
Регулярне змащування частин автомобіля – запорука безперебійної роботи та безпеки на дорозі. А це означає, що вам не доведеться думати, як відкрити примерзлі двері або видалити подряпини з лобового скла. Своєчасний догляд та профілактика позбавить вас багатьох проблем.
Покупка автомобиля, даже подержанного — это всегда затратная сделка. Однако украинцы могут найти место, где…
Мало кто из водителей будет рад, если его автомобиль остановит полиция. Однако патрульным также иногда…
В Украине полиции запрещено останавливать автомобили по собственному усмотрению без конкретной причины. Но это совсем…
Автомобильные штрафы в Украине являются самым распространённым наказанием для водителей за нарушение ПДД. В то…
Роскошные немецкие кроссоверы – это сочетание стиля, технологий, высоких качества и производительности. Всё это и…
Зима – сложное время для автомобилистов, особенно в условиях украинских морозов. Одной из распространенных проблем,…