Статті

Чому тримати автомобіль на холостих оборотах шкідливо для двигуна

Мало яка тема викликає на просторах інтернету так багато суперечок, як робота автомобільного двигуна на холостому ході. За багато років з цього питання було висловлено безліч припущень, версій та теорій. Деякі стверджують, що робота на холостих оборотах неймовірно шкідлива для силового агрегату. При цьому у «практикуючих автомобілістів» одразу виникає питання: як робити з холостим ходом під час їзди містом, де він використовується найчастіше.

Чи шкідливий холостий хід для автомобільного двигуна? Відповідь на це питання в першому наближенні проста: так, холостий хід безумовно шкідливий. Але зовсім інше питання полягає в тому, наскільки такий режим роботи силового агрегату небезпечний для автомобіля? Точно можна сказати одне: холості обороти не зношують двигун швидше, ніж робота агрегата в нормальному режимі під час їзди. Тим більше, що від холостого ходу відмовитися ніяк не вийде. Автомобіліст так чи інакше змушений його використати, особливо при їзді у місті.

Різного роду розповіді про те, що «холостий» особливо небезпечний узимку, не позбавлені здорового зерна, проте лише тією мірою, що робота двигуна в сильний мороз – це апріорі екстремальний режим роботи. І тут знову нічого не вдієш. Хіба що не вирішиш відмовитись від улюбленої «ластівки» на користь громадського транспорту. Втім, це не завжди погана ідея, якщо йдеться про поїздки на невеликі відстані.

Зниження оборотів двигуна справді може стати причиною різного роду негативних проявів залежно від покоління та моделі силової установки. Холості обороти можуть порушувати нормальну роботу системи мастила, електроживлення, спричиняти появу вібрацій, нестійкого згоряння суміші, а також бути причиною виходу двигуна за межі екологічних параметрів. Проте, ступінь негативного впливу всього перерахованого на ресурс двигуна оцінити насправді вкрай складно.

Що страждає в ДВС на холостому ходу по-справжньому, так це олія. Саме через неї в результаті і страждає двигун. Через зниження оборотів двигуна мастило швидше занепадає, засмічуючи шлаками і різного роду відкладеннями. Однак, ця проблема легко «лікується» регулярною заміною мастила в автомобілі. При цьому, як показує практика, змінювати моторне масло варто дещо частіше, ніж зазначено в технічному регламенті.

Recent Posts

В Україну їде новий 300-сильний Renault із витратою 0,7 л на 100 км: відео

Топове спортивне купе E-Tech 4×4 300 HP поповнило лінійку флагманського Renault Rafale 2024 модельного року.…

18.05.2024

Когда штраф за превышение скорости можно не платить: назван важный нюанс

Автоматические системы фиксации дорожного движения уже стали привычными в ряде регионов Украины. В этой связи…

18.05.2024

17 тысяч штрафа на ровном месте: о махинациях полиции с алкотестером предупредили водителей

Наказание за нетрезвое вождение в Украине крайне строгое. Уже в первый раз водителя, которого уличат…

18.05.2024

Механик назвал один вид автомобилей, от которых стоит держаться подальше

Известный британский автомеханик Шервуд Кук-младший поделился с водителями мнением по поводу покупки подержанных машин. Эксперт…

18.05.2024

Штраф до 25 500 гривен: с 18 мая большинству водителей нужно возить с собой ещё один документ

18 мая в Украине вступил в силу закон об усилении мобилизации, который обязывает военнообязанных граждан…

18.05.2024

Как не купить развалюху: 4 признака плохой машины с пробегом раскрыл автомеханик

Покупка подержанного автомобиля может быть крайне выгодной сделкой, но вместе с тем она таит в…

18.05.2024