Багато водіїв свідомо чи несвідомо глушать двигун під час руху. У першому випадку зазвичай це робиться для їзди накатом і економії пального, у другому — часто забруднення клапана рециркуляції вихлопних газів (EGR). В обох випадках страждає коробка «автомат».
Читайте також:
Машина не заводиться в сильний мороз: п’ять імовірних причин
Шість фраз, які категорично не варто говорити на блокпосту
Оштрафують при першій зупинці: за відсутність чого водіїв карають на 850 грн
На «механіці» глушіння двигуна на ходу не призводить до серйозних наслідків, оскільки кінетична енергія продовжує обертати колінвал через зчеплення, знижуючи навантаження на систему. АКПП же в такій ситуації є ризик спровокувати поломку, перемиканням селектора в режим «паркінг». Стопорний механізм спробує заблокувати коробку передач і це призведе до різкого удару. В результаті внутрішні компоненти АКПП можуть бути серйозно пошкоджені.
Щоб мінімізувати ризики, в разі глушіння мотора на ходу потрібно плавно з’їхати на узбіччя і повністю зупинити авто. Тільки після цього можна перевести селектор у режим «паркінг».
Продажи электрических автомобилей находятся в значительном кризисе, сообщает Carscoops. Исследование компании EY продемонстрировало стремительный рост…
Испанский производитель автомобилей Santana Motors возобновил свою работу после 15 лет затишья. Как пишет Carscoops,…
Японский автопроизводитель Honda официально объявил о запуске проекта Heritage Works, который будет специализироваться на возрождении…
Французский автобренд Peugeot готовится представить революционное технологическое решение в мире автомобилестроения. Как сообщает Carscoops, инженеры…
Немецкий автопроизводитель Volkswagen тестирует автомобиль, который не нуждается в водителе. Как пишет Carscoops, на тестовый…
Немецкий автогигант BMW активно работает над будущей премьерой новой версии своего флагманского кроссовера X7. Как…