У спільноті “Українські автомобілі” в Facebook показали фото ізотермічного фургона ЕрАЗ-762ВИ. Ця модифікація єреванського автомобіля була розроблена на Луцькому автомобільному заводі на початку 1980-х років.
Вантажний відсік автомобіля зробили з алюмінієвих листів з герметизованими стиками. Простір між зовнішньою і внутрішньою обшивкою заповнили пінопластом ФРП-1, а по контуру дверних прорізів встановили подвійний ущільнювач.
В Луцьку випустили перші 1700 одиниць моделі в 1981 році, переробивши стандартні єреванські фургони. З 1982 року версію 762ВИ виготовляло уже єреванське автомобільне підприємство.
Читайте також: Чому не можна відразу заводити двигун після включення запалення?
Считается, что пикапы – автомобили крайне «прожорливые» с точки зрения потребления топлива. Однако технологии не…
Надежность автомобильных шин крайне важна для безопасности движения, поэтому нельзя пренебрегать ситуациями, когда резина изношена.…
При выборе подержанного автомобиля с ограниченным бюджетом всегда важно обращать внимание на надежность конкретной модели.…
Американский автоблогер и механик с 56-летним стажем работы Скотти Килмер высказался о популярных сегодня автомобилях…
Среди украинских автомобилистов широко распространены стереотипы по целому ряду тем и вопросов. Некоторые мифы действительно…
Кроссоверы стремительно набирают популярность, в связи с чем, все более актуальным становится вопрос правильного выбора…