Volkswagen офіційно представив «заряджений» Golf R нового покоління

Німецький бренд Volkswagen офіційно представив «заряджений» Golf R нового покоління. Авто мало дебютувати ще в липні на фестивалі швидкості в Гудвуді. Але спочатку публічну прем’єру перенесли на вересень, а потім і зовсім скасували. Так що найпотужніший Golf представили без шоу та помпи.

Зовнішній вигляд нового Golf R не був секретом, адже всі бажаючі бачили шпигунські фотографії, хоча фінальний варіант все одно оформлений трохи інакше. Оновлена модель отримала велику глянсову решітку вхідного отвору, на тлі якої виділяються невеликі «ікла» в колір кузова. Дифузор з чотирма патрубками вихлопної системи теж зроблений з чорного блискучого пластика. Автомобіль за замовчуванням оснащується 19-дюймовими дисками.

Якщо в салоні не звернути уваги на спортивні передні крісла і повсюдні логотипи R-серії, можна і не зрозуміти, що сидиш в найшвидшому “Гольфі”, а не просто добре оснащеному автомобілі цього сімейства. Хетч отримав 10,0-дюймовий сенсорний екран, цифрову панель приладів і шкіряну обробку.

Але головне, звичайно, приховано всередині. Виробник оснастив авто 2,0-літровим турбодвигуном від попереднього Golf R. При цьому його віддача збільшена до 319 к.с. і 420 Нм (було 310 к.с. і 380 Нм). Всі випущені Golf R за традицією будуть повноприводними. У США і Канаді покупці зможуть вибирати між 6-ступінчастою «механікою» і 7-швидкісним “роботом” DSG, в той час як на європейському ринку запропонують тільки двухпедальную версію.

Час розгону з місця до 100 км / год зменшився з 4,9 до 4,7 секунди. Максимальна швидкість як і раніше обмежена на позначці 250 км / год.

“Заряджений” Golf R має спортивну підвіску з більш жорсткими пружинами і стабілізаторами поперечної стійкості. Інженери також додали легкий алюмінієвий підрамник і збільшили негативний розвал на передній осі, щоб забезпечити більш високу швидкість проходження поворотів, а також підвищити стійкість. Дорожній просвіт відносно «громадянської» моделі зменшений на 20 мм.

Також у нового Golf R більш могутня гальмівна система. Використовуються 358-міліметрові передні гальмівні диски. Застосовується головний гальмівний циліндр більшого розміру і двохпоршневі алюмінієві передні супорти.

Нове покоління Golf R отримало два додаткових режими: Special і Drift. Перший з них адаптований під Нюрбургринг і має більш м’які налаштування демпфірування, ніж режим Race, щоб забезпечувати максимальний контакт з дорогою. Drift створений для ефектного проходження поворотів. Це досягається за рахунок зміни параметрів електронної системи контролю стійкості і перерозподілу крутного моменту через повний привід.

Відомо, що на ринках західних країн Volkswagen Golf R з’явиться в продажі в 2021 році.

Читайте також: Renault розсекретила оновлений мінівен Trafic

Джерело tarantas.news
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти