Представлений новий Hyundai Tucson 2021 року

Новий Hyundai Tucson представлений напередодні продажів, які розпочнуться в кінці 2020 року, з яскравим зовнішнім виглядом і новими технологіями, повідомляє Твоя МАШИНА посилаючись на Autocar.

Зазначається, що новий Tucson знаменує собою «дизайнерську революцію» для Hyundai, оскільки бренд продовжує просуватися на елітний ринок.

Четверте покоління всесвітньо відомого бестселера південнокорейської фірми надійде в продаж з лінійкою 1,6-літрових чотирьохциліндрових бензинових і дизельних двигунів, в більшості з яких використовується гібридна технологія 48 В, і 1,6-літровий T-GDi потужністю 227 к.с. Підключаєма гібридна версія з турбонаддувом з’явиться в наступному році, хоча Hyundai ще не повідомив подробиць про характеристики.

Останній Туксон має сміливу нову передню решітку з вбудованою функцією, яку Hyundai називає «Parametric Hidden Lights». Фактично, світлодіодні фари і «перлинні» ходові вогні вбудовані в бічні сторони решітки і не можуть бути від неї розпізнані при виключенні. Решітка радіатора прикрашена параметричною тривимірною графікою, яка використовується в якості підсвічування в інших частинах автомобіля.

Збоку зберігається кутова тема, а ззаду склоочисник захований в спойлері на даху – вперше для Hyundai – з логотипом бренду, встановленим в нижній частині заднього вітрового скла.

При довжині 4500 мм і шириною 1865 мм Tucson на 20 мм довше і на 15 м ширше, ніж раніше, а колісна база на 2680 мм розтягнута на 10 мм.

Едуардо Рамірес, дизайнер екстер’єру Hyundai Europe, назвав дизайн нового Tucson «досить сміливим». Він додав: «Ми експериментуємо, завжди намагаємося знайти в дизайні дуже характерного персонажа. Хоча це не означає, що ми застосуємо одну і ту ж формулу до кожної машині ».

Рамірес продовжив: «Заміна настільки успішної машини завжди була складним завданням. Ми дуже пишаємося Туксон, але ми не хотіли потрапити в пастку, намагаючись зберегти те, чого ми досягли, і не йти далі. Ми відчували себе вільними для інновацій, і саме так втілювалися в життя такі ідеї, як приховані вогні ».

Інтер’єр також є радикальним відходом від попередніх моделей Hyundai з мінімалістичним «багатошаровим» дизайном. Hyundai представила нову технологію Multi-Air Mode, яка поєднує в собі прямі і непрямі вентиляційні отвори, щоб зменшити займаний ними простір і забезпечити більш м’який повітряний потік.

Велика частина фізичних елементів управління була видалена, а доступ до елементів управління інформаційно-розважальною системою і обігрівом здійснюється через 10,25-дюймовий вертикально встановлений сенсорний екран. Також є цифрова приладова панель 10,25 дюйма, що налаштовує зовнішнє освітлення і бездротовий зарядний пристрій для смартфона.

Інформаційно-розважальна система використовує останню версію системи Hyundai Bluelink, включаючи ряд підключених автомобільних функцій, таких як Last Mile Navigation, яка дозволяє власникам перемикати навігацію по маршруту на свій смартфон, якщо вони припаркувалися поруч з місцем призначення.

Hyundai заявляє, що збільшив простір для ніг ззаду. Всі моделі мають однакові внутрішні розміри, а в гібридних варіантах акумуляторні батареї встановлені під задніми сидіннями.

Hyundai також додала ряд нових функцій безпеки і допомоги водієві, включаючи центральну подушку безпеки і віддалену парковку на гібридних моделях і моделях PHEV.

Що стосується двигуна, м’який гібридний бензин пропонується з потужністю 148 і 178 к.с., а дизель – 134 к.с. Бензинові агрегати передають потужність через шестиступінчасту механічну або семиступінчасту автоматичну коробку передач, а дизелі використовують автомат. Буде запропонований неелектрифікований бензиновий двигун потужністю 148 к.с. і дизель потужністю 113 к.с., обидва з шестиступінчастою механічною коробкою передач. Повний привід є необов’язковим для більшості трансмісій.

Hyundai також працював над поліпшенням плавності ходу і керованості Tucson. Інженер з динаміки транспортних засобів Хуліо Варела сказав, що основна увага приділяється тому, щоб «керувати автомобілем було більш комфортно і цікаво». Це перший Hyundai за межами діапазону продуктивності N, який буде пропонуватися з фірмовою підвіскою з електронним управлінням, яка включає в себе режими водіння Normal, Eco і Sport. У повнопривідних варіантах є три додаткових режиму бездоріжжя.

Європейські версії нового Tucson будуватимуть в Чехії. Як і модель PHEV, в наступному році повинна з’явитися версія N-Line. Ціни ще не підтверджені, але треба чекати невеликого збільшення в порівнянні з теперішніми.



загрузка...