Названы 10 советских автомобилей, которые так и не выпустили фото

Крім класичних Жигулів, Москвичів, Волг і Газів, в СРСР було безліч автомобілів, які могли б стати справжнім проривом, інформує Твоя МАШИНА.

Основна частина машин СРСР, які не випустили, складають прототипи військових і промислових автомобілів, які створювалися спеціально на замовлення держави. Цей простий факт пояснює те, чому про ці авто не було відомо раніше.

ЗІС-Е134. макет №2

На відміну від свого відомого брата ЗІС-12, цей автомобіль був вантажним і мав цілий ряд особливостей. Перша версія вийшла ще в 1954 році, але вже до 1956 року машину вдосконалили. Восьмиколісного монстра занизили, посилили конструкцію кузова, а також зробили його герметичним. Завдяки цьому, автомобіль міг плавати при вазі в 7,8 тонни! Розганявся цей монстр до 60 км/год по суші і до 6 км/год по воді.

ЗІЛ 49061

На відміну від інших невідомих автомобілів СРСР з цього списку, ЗІЛ-49061 “Синій птах” все ж пішов у серію і завоював популярність у багатьох країнах світу. Автомобіль має незалежну підвіску кожного колеса, два гребних гвинта і МКПП. Він міг долати рови шириною близько 150 см, і снігові замети заввишки до 90 см. У часи СРСР подібні авто були на балансі рятувальників, а також залучалися для пошуку астронавтів. Ззаду на автомобілі міг встановлюватися як кузов для екіпажу, так і спеціальна платформа з краном. Після розвалу Союзу ці автомобілі були передані рятувальникам.

ЗІЛ 2906

Це навіть автомобілем назвати складно. Так, мова йде про унікальний транспортний засіб ШБХ (шнекоболотоход). Замість коліс і гусениць на автомобілі було встановлено два шнека. Такі гвинти дозволяли автомобілю пересуватися по будь-якого типу поверхні, починаючи від зрубаних дерев і балок, закінчуючи болотами і снігами. Автомобіль так і не пішов у масове виробництво через дуже низьку максимальну швидкість – 11 км/год.

ВАЗ-Е2121 “Крокодил”

Незвичайний автомобіль замислювався як легковий позашляховик для загальних мас. В результаті інженери вирішили розробити нову модель на базі “Жигулів” ВАЗ-2101 і ВАЗ-2103. У автомобіля був повний привід і двигун на 1,6 літра, який ставився на ВАЗ-2106. У серію машина так і не пішла.

АЗЛК МОСКВИЧ-2150

Ще одна спроба від радянських конструкторів створити легкий позашляховик для широких мас населення. Цей автомобіль розробляли як «помічник» для представників сільського господарства. Всього зібрали два прототипи, але в серію автомобіль не пішов.

Читайте також: Найпопулярніші вживані автомобілі в Україні у 2020 році

ВАЗ-Е2122

Йдеться про амфібію від АвтоВАЗу. Так, автомобіль ВАЗ-Е2122 почали розробляти в 70-х роках 20 століття. По воді автомобіль рухався за рахунок звичайних коліс, при цьому він міг розвивати швидкість до 5 км/год. Під капотом був все той же 1,6 літровий двигун. Також в автомобілі була система повного приводу. Плавучість машини була пов’язана з її постійними перегрівами. Так двигун, коробка і передній диференціал постійно виходили за межі робочих температур, так як були в герметичному кожусі. Всього було випущено з десяток дослідних зразків цього автомобіля.

УАЗ-452к

Простіше кажучи, шестиколісна версія звичайного УАЗ-452 “Буханка”. Автомобіль виготовляли в двох варіантах: 6х4 і 6х6. На жаль, доопрацьований автомобіль був дуже важким, через що сильно збільшувалася витрата палива. Незважаючи на труднощі все ж було вироблено 50 таких авто, які з 1989 по 1994 роки використовувалися різними рятувальними службами на Кавказі.

ЗІЛ-4102

ЗІЛ абсолютно нового рівня, якому так і не судилося побачити світ. Автомобіль був передньопривідним і повинен був прийти на заміну старим радянським лімузинам. Автомобіль мав дах, капот, багажник і бампера з карбону. Під капотом планували встановити три варіанти двигунів: 4,5-літровим V6, 6,0-літровим V8 бензиновими моторами і 7,0-літровим дизельним агрегатом. В автомобілі були ЕСП, десять динаміків CD-плеєр, бортовий комп’ютер і білий шкіряний салон. Модель зарізав особисто Горбачов.

МАЗ-2000 “Перебудова”

Цей автомобіль добре відомий серед шанувальників радянського автопрому. Незважаючи на це, ми не могли його не включити в нашу добірку цікавих і незвичайних автомобілів СРСР. Автомобіль спочатку створювався, як нова генерація вантажівок, що дозволило б вивести радянські транспортні компанії на новий рівень. Модульна конструкція автомобіля, дозволила збільшити обсяг кузова на 9,9 кубічних метрів. Автомобіль навіть привезли на виставку в Париж в 1988 році.

Ходить чутка, що причиною того, що автомобіль не пішов у серію, є той факт, що Горбачов продав дизайн французам, які потім побудували легендарний Renault Magnum.

ВАЗ-2702 “Поні”

Ще одна революційна вантажівка, яка випередила свій час. Йдеться про ВАЗ-2702, який був компактним електромобілем, для доставки вантажів. Алюмінієвий кузов дозволив зробити авто дуже легким, але одночасно з цим, він позбавив його будь-якої міцності. Саме тому на краш-тестах автомобіль просто розпався.

Читайте також: Названо 15 нових автомобілів, які ламаються найчастіше

Источник sud.ua
Не пропустите

Этот веб-сайт использует файлы cookie чтобы вам было удобно пользоваться сайтом Принять