Назвали головні проблеми автомобілів з турбомоторами

Автомобілі з турбомоторами їздять швидко і витрачають менше палива. Однак чи є вигода, якщо ремонт обходиться дорожче? В особливості таких двигунів розбирається «Твоя МАШИНА» .

1. Ретельний вибір бензину

Тут треба дивитися не тільки на октанове число. Багато виробників допускають роботу моторів з безпосереднім уприскуванням на АІ-92. Важливо, щоб паливо було без домішок сполук сірки, форфора і заліза. Вони можуть пошкодити мотор.

2. Підбір масла

Вибираючи моторне масло, потрібно звертати увагу на безліч факторів. Так, лубрикант не повинен заповнювати нагаром камеру згоряння, тобто зольність не повинна бути вище 1,0-1,1%. Також повинна бути забезпечена хороша зносостійкість численним трущимся парам, а в цьому допоможе тільки високозольні масло. З крайності в крайність кидатися не варто, необхідно дотримати баланс.

3. Часта заміна масла

Вибрати масло – це тільки частина біди. Його ще й потрібно замінювати частіше, причому у різних виробників періоди різні. Наприклад, Renault пропонує міняти масло для 1,3-літрового мотора раз в 15 000 км, що насправді дуже великий проміжок.

Більшість китайських виробників радять міняти масло кожні 10 000 км. А концерн Hyundai / Kia на своїх моторах T-GDI пропонує міняти масло через 6 місяців або через 7000-8000 кілометрів. І це оптимальний проміжок.

4. Чистка впускних клапанів кожен 100 000 км

Спочатку доведеться зняти впускний трубопровід, потім може знадобитися зняти головку блоку циліндрів, щоб очистити клапани. Такі складні операції викликані тим, що в двигунах з безпосереднім уприскуванням клапани не омиваються бензином, працюють «на суху» і обростають нагаром.

5. Обслуговування паливної системи кожні 60 000 км

Тут власника авто знову чекає ряд складних операцій: зняття й промивання форсунок, заміна ущільнюючих кілець, перевірка насосів. І робити це можна тільки в сервісі. А ось промивку форсунок на двигуні з розподіленим уприскуванням можна виконати самостійно.

Також доведеться регулярно міняти паливний фільтр і забірну сіточку на вході в електричний насос низького тиску. До слова, операції щодо моторів з безпосереднім уприскуванням набагато складніше і дорожче, ніж для двигунів з розподіленим уприскуванням.

6. Відмова двигуна при найменшому збої

Якщо з двигуном щось не так, то він відразу почне глухнути, чхати, не розвивати потужність і запалювати сигналізатор Check Engine. Справа в тому, що правильна робота двигуна вимагає абсолютної справності всіх деталей.

7. Холодний салон взимку

Двигуни з безпосереднім уприскуванням палива на невеликих навантаженнях повільно прогріваються після холодного пуску. У той же час непрогрітий двигун не працює з максимальною ефективністю, погано гріє салон і зношується швидше. У такі періоди бажано міняти свічки частіше.

8. Збільшений витрата палива на трасі

Економлять паливо такі мотори тільки при низьких і середніх навантаженнях. А на швидкісних автобанах економія мотор переходить на стехіометричні (необедненную) суміш, і від економії не залишається ні сліду.

9. Важко продати

Після пробігу 120 000 км машину стає важко продати, тому що вважається, що ресурс вже закінчується. В результаті майже всі продавці скручують пробіг, і про справжні значеннях залишається тільки здогадуватися.


Джерело sud.ua
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти