Водіям розповіли, як дізнатися, звідки тече масло в автомобілі, та усунути проблему

Протікання масла є явною ознакою поломки. Як зрозуміти, звідки тече масло та як усунути несправність, розповість «Твоя МАШИНА».

Для початку, треба дізнатися про місце протікання. Для цього потрібно підкласти картон під машину і залишити на ніч. Потім пляму слід промокнути білою серветкою та подивитися колір.

• Жирний коричневий або жовтий колір – протікання з двигуна;

• Червоний колір – протікання з коробки передач;

• Синій, зелений або оранжевий кольори – ознака гідравлічної олії чи антифризу.

Течі масла з двигуна

Слід відкрити капот та оглянути простір під ним. Якщо слідів масла не видно, то проблема може критися у відкрученій зливній пробці двигуна або КПП або в масляному фільтрі, що розбовтався. Тоді потрібно відновити герметичність з’єднань за допомогою звичайного ключа.

Якщо масло видно скрізь, то протікає клапанна кришка або сальники коленвала. Але якщо сальники не зношені, причиною може стати розгерметизація масляних шлангів або прокладки ГБЦ.

У першому випадку необхідно підтягнути хомути на кожному зі шлангів, перевірити і долити масло до необхідного рівня, завести двигун і дати йому попрацювати не менше 10 хвилин, щоб тиск масла в системі прийшов у норму. Якщо справа в прокладці ГБЦ, то, швидше за все, знадобиться не тільки заміна прокладки або герметика, а й усієї кришки головки блоку циліндрів.

Також масло може витікати з-під кришки через перевищення допустимого тиску картерних газів. Статися це може через використання невідповідної олії, яка засмічує вентиляцію картерних газів. Тоді необхідно прочистити всю систему та двигун та залити якісну олію.

Протікання сальника колінвалу можна дізнатися по маслу в районі ременя ГРМ. Усунути несправність можна заміною сальника.

Протікання коробки передач

Щоб усунути протікання масла через датчики, потрібно відкрутити датчик заднього ходу і посадити його на автомобільний герметик, попередньо ретельно витерши масло з посадкових поверхонь. Для герметизації датчика швидкості необхідно замінити гумові ущільнювачі.

Якщо масло тече через стик корпусів двигуна і КПП, при цьому це не моторне масло, коробці передач терміново потрібен ремонт. Справа може бути як у простому протіканні сальників, так і в сильному зносі первинного валу. Також можна перевірити масляний щуп – якщо він вийшов зі свого посадкового місця, швидше за все, олія незначно проступатиме на поверхню. Достатньо просто повернути щуп на місце.

Також коробка може страждати на розрив прокладки піддону. Щоб усунути несправність, потрібно злити масло, зняти піддон, замінити прокладку та повернути все на місце. Найпростіша причина течі – розгерметизація трубок охолоджувача. У такому разі достатньо підтягнути штуцера.

Найчастіша причина течі КПП – це розбовтування різьбових з’єднань, а впоратися з такою проблемою можна самостійно.

Теч масла в рульовій системі

У випадку з гідропідсилювачем керма може протікати як сама рейка через сальники ущільнень штоків, так і насос ГУР, трубки і шланги високого тиску.

Найчастіше причиною течі стає невчасна заміна гідравлічного масла. Воно з часом забруднюється, і деталі рейки, що труться, відчувають підвищений знос. Зрозуміти, що рейка починає підтікати, можна по люфту, важкому керму та стороннім шумам. Олію слід міняти кожні 70 тис. км, і тоді подібних проблем не буде.

Течія в насосі ГУР найчастіше усувається заміною сальників. Гірше, якщо порушена герметичність трубок та шлангів. У разі їх необхідно замінити на нові, особливо якщо є сліди тріщин і потертостей.


Джерело novate.ru
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти