Водіям назвали 10 причин не заводити машину з пульта

Заводити автомобіль з пульта зручно, але є 10 причин не робити цього, передає «Твоя МАШИНА».

1. Приваблює викрадачів

Щоб завести двигун, треба дезактивувати заводський іммобілайзер. Простий спосіб, який раніше використовували установники систем автозапуску, – закріпити другий ключ запалення всередині кожуха кермової колонки. Відповідно, цей надійний рубіж оборони викрадачам навіть не потрібно було долати – достатньо провернути викруткою замок запалювання.

2. Збільшення вартості страховки

Для машин з автозапуском поліси коштують дорожче загалом на 15%. Різниця становить ще більше, якщо у автомобіля високий ризик угону.

3. Збільшує ймовірність ДТП

Недбалість при установці сигналізації з автозапуском на автомобіль з МКПП може призвести до аварії. Якщо датчики нейтрального положення важеля неточно позиціоновані, автоматика може дати дозвіл на пуск двигуна при включеній передачі. Автозапуск спрацює, і машина може спричинити ДТП.

4. Погрожує серйозними несправностями

При автозапуску комутуються силові ланцюги машини – стартера та управління силовим агрегатом. Якщо водій побачив, що стартер не ввімкнувся, він не залишить це поза увагою, на відміну від автозапуску. Таким чином, стартер може легко згоріти. Також можуть статися інші поломки, які серйозно зашкодять автомобілю.

5. Зменшує ресурс олії

Більшість автовласників змінює масло через рівні проміжки часу або пробігу. Але при прогріві двигуна кілометри не біжать, а олія працює у важкому режимі, що погіршує характеристики олії.

6. Вбиває акумулятор

При кожному запуску двигуна витрачається заряд АКБ, при цьому він не заповнюється за час прогрівання двигуна, оскільки холодна батарея не приймає заряду.

7. Збільшує знос двигуна

Підшипники колінчастого та розподільних валів тільки в робочому режимі мають оптимальну кількість олії. Однак при кожному запуску двигуна метал стикається один з одним і швидко зношується.

8. Провокує освіту нагару

При автозапуску двигун працює на прогрівальних оборотах, тобто кількість обертів за хвилину становить приблизно 1000-1100. Потім йдуть мінімальні обороти. На цих режимах з’являється багато нагару і поршневі кільця швидше втрачають рухливість, а свічки псуються.

9. Псує КПП та ходову частину

Після того як автомобіль прогрівся автозапуском, машина ще не готова до різкого руху. Однак автоматична коробка та варіатор, а також ходова залишаються холодними. Тому одразу їхати на повній швидкості не можна.

10. Викликає агресію у сусідів

При прогріванні двигуна нейтралізатор ще не почав працювати ефективно і з труби вихлопу йде неприємний запах, який може дійти інших людей. Звісно, ​​таке сподобається не кожному.

Джерело tarantas.news
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти