Водіям розповіли, як швидко і без великих витрат відучити “автомат” сіпатися

Експерти розповіли, з якими проблемами можуть зіштовхнутися власники авто з гідромеханічною АКПП, передає «Твоя МАШИНА».

Коли пробіг досягає 150-200 тис. км, то автоматична автоматична коробка передач може почати збоїти. Можуть з’явитися ривки і стусани в момент переведення селектора з положення в положення D або R, а також при зміні передач в русі. Іноді посмикування можуть відбуватися на «холодну», або ж стусани відбуваються постійно.

Проблеми можуть бути пов’язані з низьким рівнем трансмісійної рідини або її зносом. Забруднене мастило втрачає свої властивості, через що КПП може почати «пинатися» при перемиканні передач. Навіть якщо в документах зазначено, що олія залита на весь термін служби трансмісії, потрібно перевірити рівень трансмісійної рідини.

Щоб перевірити кількість рідини, потрібно прогріти коробку до робочої температури, потім зупинити автомобіль на рівній площадці та перевести селектор “автомата” в положення P. Далі потрібно знайти щуп коробки. Якщо на ньому є написи СOLD і HOT, то треба орієнтуватися на ризики у мітки HOT. Якщо перевіряти рівень масла на непрогрітій коробці, результат буде менш точним.

На коробках передач, що не обслуговуються, система перевірки дещо інша. У такому випадку треба проїхати 15-20 км, щоб олія прогрілася. Потім потрібно зупинитися на рівний майданчик і перевести селектор у положення Parking. Не заглушаючи двигун, треба відкрутити зливну пробку. Якщо рідина не витікає, її рівень недостатній. Якщо видно помутніння, вкраплення шлаків та металевих домішок, рідину ATF необхідно замінити.

Ривки коробки можуть бути викликані і забитим масляним фільтром. Варто перевірити стан системи охолодження КПП, оскільки радіатори можуть засмічитися. Також з ладу може вийти термостат системи охолодження, і тоді трансмісійна рідина може перегрітися та стати причиною виникнення «стусанів».

Виною може бути і електрика. Наприклад, датчик масової витрати повітря або положення дросельної заслінки можуть барахлити, причому помилка на приладку може не відображатися

Якщо перелічені проблеми не виявлено, то справа може бути набагато глибшою. Так, поломка може бути викликана соленоїдами гідроблоку, зношуванням гальмівної стрічки або недостатнім тиском масла в системі. Тоді необхідно звернутися до автосервісу.

Джерело tarantas.news
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти