Назвали чавунні мотори з рекордно великим ресурсом: простіше не означає гірше

Силові агрегати з чавунним блоком, незважаючи на свою примітивність, встановлюються і нові моделі. Вони славляться надійністю та довговічністю завдяки простій конструкції. Експерти назвали найкращі чавунні мотори, передає «Твоя МАШИНА».

ВАЗ-2123

Об’єм складає 1,7 літра, і зустрічається такий агрегат у машинах “Нива”. На тлі сучасних аналогів двигун виглядає дуже простим, і у цьому його перевага. ГРМ – ремінний, також є гідрокомпенсатори. Агрегат прослужить понад 200 тис. км, при цьому ремонтується легко, а запчастини завжди знайдуться. Щоправда, є й недоліки: він шумний і часто виникають дрібні несправності.

ВАЗ-21129

Агрегат має об’єм 1,6 літра, також є гідрокомпенсатор. Привід ГРМ – ремінний. Як паливо підійде навіть бензин А-92. З ремонтом та запчастинами проблем на ринку не буде. Прослужить агрегат понад 350 тис. км. З мінусів можна відзначити проблеми з масляним насосом і «масложер», що з’являється з часом.

K4M та K7M

Споріднені двигуни, які часто зустрічаються в Logan та Sandero. Мотори мають по 16 та 8 клапанів. Конструкція двигунів проста, і агрегати легко витримають пробіг 300-350 тис. км. Великою перевагою є невибагливість до палива. Агрегати оснащені гідрокомпенсаторами. Привід ГРМ на ремені. Запчастини продаються скрізь. Однак, варто відзначити велике споживання пального в порівнянні з іншими моторами.

F4R

Цим агрегатом оснащуються автомобілі Duster та Kaptur, а також Nissan Terrano. Ресурс двигуна великий – понад 400 тис. км. Мотор вкрай простий у ремонті та технічному обслуговуванні, є гідрокомпенсатори. ГРМ – ремінний. Не обійшлося і без недоліків двигун ніяк не приймає А-92. Також після пробігу 150 тис. км витрата олії помітно збільшується.

Джерело novate.ru
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти