Водіям розповіли, що таке запасна гальмівна система

Гальма – це одна з найважливіших систем автомобіля. Тому для безпеки крім основних гальм також є запасні, передає «Твоя МАШИНА».

У легковиках зазвичай дві гальмівні системи: робоча та стоянкова, або ж – запасна та резервна. Робоча (основна) система – гідравлічна, тобто зусилля педалі до колодок кожного колеса передається рідиною. Класичний ручник має окремий механічний привід – трос, через який важіль ручника притискає колодки до дисків або барабанів. Але якщо в автомобілях минулого століття вони були роздільними і тому надійнішими, то зараз справа інакша.

У сучасних машинах конструкція гальма стоянки змінилася. Гальмо стоянки стало електричним з електронним управлінням. Замість важеля чи окремої педалі з’явилася кнопка, а трос замінили проводами. Редуктор і електродвигуни виступають як тяги і колодки.

Таке гальмо стоянки легше активувати, також його можна використовувати для електронних помічників типу Auto Hold, Hill Assist, Stop & Go. Однак як резервна гальмівна система сучасний ручник не такий надійний, як механічний аналог. Електричний ручник не може загальмувати машину на високій швидкості. Тобто якщо раптово відмовить основна гальмівна система, то загальмувати не вдасться.

Справа в тому, що якщо натиснути кнопку електричного ручника, то спочатку електроніка активує гідравлічний привід робочих гальм. Але оскільки вони відмовили, це не спрацює. Тому доведеться чекати, поки автомобіль сповільниться до 7-10 км/год, і тільки тоді включиться гальмо стоянки. Імовірність, що за цей час не трапиться аварії, мала.

Тому водіям машин із електричним ручником залишається лише підтримувати гальмівну систему у повній справності. Особливо це стосується власників уживаних авто.

Джерело auto.24tv.ua
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти