Надійні і невибагливі: назвали кращі дизельні двигуни

Багато хто робить вибір на користь дизельних авто через їх економічність. Експерти виділили п’ять найнадійніших дизельних двигунів, передає «Твоя МАШИНА» .

Toyota 2.0 D-4D і 2.2 D-4D

Після створення другого покоління дизельних двигунів з системою Common Rail Toyota в 2005 році з’явилося три версії: 1AD-FTV, 2AD-FTV і 2AD-FHV. Це 4-циліндрові двигуни з двома валами, 16 клапанами, з алюмінієвою головкою і алюмінієвим блоком циліндрів, але з чавунними гільзами. У 2-літрової версії потужність становить 126 к.с., у 2,2-літрової – від 136 до 177 к.с.

Паливна система від Denso з 9 соленоїдними форсунками, які працюють під тиском 1 700 бар. Замість ременя використовується ланцюг ГРМ.

Краще використовувати оригінальний паливний фільтр і замінювати його при кожній заміні масла. Однак якщо інжектор зламався, то замінювати доведеться все в повному обсязі – компанія не робить ремкомплекти.

Встановлювалася на:

2005-2009 рр. Toyota Avensis II
2007-2013 рр. Toyota Auris II
2005-2009 рр. Toyota Corolla Verso III
2008-2015 рр. Toyota Avensis III
2009-2013 рр. Toyota Verso
2006-2013 рр. Toyota RAV4 III (2.2 D4-D)
2006-2013 рр. Lexus IS I
2013-2015 Toyota RAV4 IV (2.2 D4-D)

Hyundai-Kia 1.5 і 1.6 CRDi

Ці двигуни покоління U розроблені в кінці 2010-х років. U-покоління називається D4F і було спеціально розроблено для європейських моделей компаній Hyundai і Kia. Обсяг двигунів варіюється від 1,4 до 1,7 літра, а потужність – від 90 до 141 к.с.

У покоління U старий добрий чавунний блок, але з алюмінієвими головками циліндрів, двома валами і чотирма клапанами на циліндр. Встановлено паливна система від Bosch з електромагнітними форсунками. У більшості двигунів турбокомпресори із змінною геометрією.

З слабких місць можна виділити необхідність стежити за ланцюгом.

Встановлюється на:

1.4 CRDi – Hyundai i20, Hyundai i30, Kia Rio
1.5 CRDi – Hyundai Getz, Hyundai Accent, Kia Rio
1.6 CRDi – Hyundai Accent, Hyundai Creta, Hyundai i30, Kia Carens, Kia Cee’d / Ceed, Kia Forte / Cerato, Kia Seltos, Kia Soul, Kia Stonic, Kia Venga
1.7 CRDi – Hyundai i40, Hyundai Tucson / ix35, Kia Optima, Kia Sportage, Kia Carens IV

Nissan 2.2 DTi і 2.5 DTi

2,2-літровий DTi / DDTi заробив хорошу репутацію.

Перша версія цього агрегату, код YD22DDT, була запущена в 1998 році з роторним насосом від Bosch (VP44), а в 2001 році стала Common Rail, тепер з паливною системою від Denso. Агрегат став більш надійним і складається з двох версій: 112-139 к.с. Більший 2.5 DDTi побудований на тій же архітектурі.

Двигун має чавунний блок і алюмінієву головку, з двома валами і приводний ланцюгом. Однак паливна система чутлива до якості палива. Дворядні ланцюга впевнено тримаються на протязі 200 тис. Км, але все ж важливо підтримувати їх у хорошому стані. До слова, також є і третя ланцюг, яка приводить в дію вакуумний насос, і вона теж може розтягнутися.

2.2 DTi також не має штовхачів гідророзподільників, тому необхідно періодично їх регулювати.

Встановлюється в:

2.2:
Nissan X-Trail 2001-2007
Nissan Almera 2003-2005
Nissan Almera Tino 2003-2005
Nissan Primera 2003-2005

2.5:
Nissan Navara 2005 по даний час
Nissan Pathfinder 2005-2009
Nissan Terra 2010 з даний час

Renault 2.0 dCi

Розроблено спільно з Nissan, хоча в назві значиться тільки Renault. І обгрунтовано це тим, що саме в моделях Рено його можна зустріти найчастіше. Двигун, який отримав позначення M9R, дебютував в 2005 році і усунув майже всі серйозні недоліки попередніх дизелів компанії.

На їх фоні M9R набагато простіше: з чавунним блоком, турбіною із змінною геометрією і однорядной ланцюгом ГРМ. У різних варіантах він розвиває від 90 до 180 к.с.

Кожні 15 тис. км потрібна заміна масла. За дребезжанням двигуна можна зрозуміти, що ланцюг розтягнувся.

Встановлюється в:

Renault Laguna 2005-2015
Renault Mеgane 2006-2015
Renault Koleos – 2007 по сьогоднішній день
Renault Espace 2006 по сьогоднішній день
Renault Vel Satis 2007-2010
Renault Latitude 2010 з сьогоднішній день
Renault Trafic 2006-2014
Opel Vivaro 2006-2014
Nissan Primastar 2006-2014
Nissan Qashqai 2007-2011
Nissan X-Trail 2007-2012
Nissan Teana 2015 р

Fiat 1.9 JTD

Можна сказати, цей двигун ввів технологію Common Rail в масові автомобілі. Перший 1.9 JTD дебютував в 1997 році на Alfa Romeo 156. Його перше покоління було Unijet, а друге представило більш досконалий уприскування Multijet. Нова технологія підвищила ефективність згоряння в холодних двигунах, збільшила характеристики при низьких оборотах, зробила роботу тихіше, збільшила економічність і зменшила викиди.

Версії з вісьмома клапанами мали потужність 101-130 к.с., а з 16 клапанами – 134-170 к.с.

Ранні версії доводилося періодично регулювати. Вага двигуна становить 125 кг. Він має чавунний блок і ремінь ГРМ, який необхідно замінювати на 100-120 тисячах кілометрів пробігу. Проблеми часто доставляли вихрові клапани.

Встановлюється на:

Alfa Romeo – 145, 146, 147, 156, 159, GT
Fiat – Bravo, Brava, Croma II, Doblо, Grande Punto, Marea, Multipla, Punto, Sedici, Stilo, Strada
Lancia – Delta, Lybra, Musa
Cadillac. BLS
Opel – Astra H, Signum, Vectra C, Opel Zafira B, Saab 9-3, Saab 9-5
Suzuki SX4
DR5
Alenia Aeronautica Sky-Y

Джерело sud.ua
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти