Водіям розповіли, як часто треба міняти приводний ремінь у авто
Автомобільні експерти видання розповіли про 5 непростих аспектів експлуатації та заміну приводних ременів.
1. Як зрозуміти, що приводний ремінь порвався?
Перші ознаки – це припинення діяльності генератора (засвітиться індикатор), а також відмова кондиціонера, навіть якщо клавіша включення останнього залишається підсвіченою. Крім того, у темний час доби буде помітним зниження яскравості фар.
2. Що робити, якщо ремінь порвався?
Не треба згадувати стародавні поради і намагатися замінити приводний ремінь колготками або мотузками для білизни. Без працюючого генератора годину-другу автомобіль протримається на АКБ: за цей час потрібно постаратися дістатися до цивілзації, чи до придорожнього магазинчика або автосервіса. Якщо водяний насос на машині наводиться від ланцюга або ременя ГРМ, і при порваному приводному ремені охолодження продовжиться, жодних значних наслідків не буде.
3. Чи є додаткові ризики обриву ременя?
Уривки приводного ременя можуть опинитися в щілини між шківом колінчастого валу і ременем ГРМ: останній може порватися. Буває в такій ситуації, що страждає і датчик положення колінвалу, який знаходиться поряд із шківом.
4. Як оцінити, чи довго прослужить приводний ремінь?
Поганий симптом – свист при роботі двигуна. При зупиненому авто можна пошукати тріщини на видимій частині ременя. При цьому має сенс поставити машину на вищу передачу (якщо МКПП) і прокатати її вручну для того, щоб подивитися всі ділянки ременя.
5. Чи є сенс міняти ремінь не за станом, а по пробігу?
Інструкції з експлуатації більшості моделей машин рекомендують міняти приводний ремінь саме за фактичним станом, а не по пробігу.