Водіям розповіли, чи може двигун працювати у «червоній зоні» тахометра

Водіям розповіли, чи може двигун працювати у “червоній зоні” тахометра.

Варто нагадати, що тахометр — це прилад на приладовій панелі, який показує частоту обертів силового агрегата, що вимірюється в тис. об/хв (тисячі обертів на хвилину).

Поряд з ним на приладовій панелі розташований спідометр, який показує швидкість транспортного засобу. Тому можна сказати, що всі водії весь час слідкують за швидкістю на спідометрі, а от для деяких водіїв тахометр є другорядним покажчиком.

Але, так не має бути. Тахометр — це дуже важливий прилад, який сигналізує водію про стан силового агрегату. Наприклад, під час роботи двигуна на холостому ході, оберти мають бути сталими (600-900 обертів) й не «плавати» повсякчас. Бо постійні коливання обертів сигналізують про несправність мотора: забруднені свічки запалювання, неякісне пальне тощо.

Також варто зазначити, що на тахометрі є червона зона. І тут питання, чи можна «розкручувати» двигун до червоної зони тахометра?

Якщо є необхідність максимально динамічного прискорення або отримання максимальної потужності, — так, можна. Такі дії призведуть до надмірного шуму, великої витрати пального, нагрівання двигуна. Але це не призведе до того, що двигун стане несправним за мить, як тільки потрапив у червону зону.

Але варто пам’ятати, що при такій експлуатації відбувається більш інтенсивний знос деталей двигуна. Але цей знос не буде миттєвим. Тим більш, що двигун буде працювати в червоній зоні лише невеликий проміжок часу.

Источник hotline.finance
Не пропустите

Этот веб-сайт использует файлы cookie чтобы вам было удобно пользоваться сайтом Принять