Водіям розповіли, чи може двигун працювати у «червоній зоні» тахометра
Водіям розповіли, чи може двигун працювати у «червоній зоні» тахометра.
Варто нагадати, що тахометр — це прилад на приладовій панелі, який показує частоту обертів силового агрегата, що вимірюється в тис. об/хв (тисячі обертів на хвилину).
Поряд з ним на приладовій панелі розташований спідометр, який показує швидкість транспортного засобу. Тому можна сказати, що всі водії весь час слідкують за швидкістю на спідометрі, а от для деяких водіїв тахометр є другорядним покажчиком.
Але, так не має бути. Тахометр — це дуже важливий прилад, який сигналізує водію про стан силового агрегату. Наприклад, під час роботи двигуна на холостому ході, оберти мають бути сталими (600-900 обертів) й не «плавати» повсякчас. Бо постійні коливання обертів сигналізують про несправність мотора: забруднені свічки запалювання, неякісне пальне тощо.
Також варто зазначити, що на тахометрі є червона зона. І тут питання, чи можна «розкручувати» двигун до червоної зони тахометра?
Якщо є необхідність максимально динамічного прискорення або отримання максимальної потужності, — так, можна. Такі дії призведуть до надмірного шуму, великої витрати пального, нагрівання двигуна. Але це не призведе до того, що двигун стане несправним за мить, як тільки потрапив у червону зону.
Але варто пам’ятати, що при такій експлуатації відбувається більш інтенсивний знос деталей двигуна. Але цей знос не буде миттєвим. Тим більш, що двигун буде працювати в червоній зоні лише невеликий проміжок часу.