Добротний та недорогий седан Toyota, який свого часу майже не помітили

Автомобілі японської компанії Toyota представлення не потребують. Зрозуміло, у водіїв всього є пара-трійка машин-улюбленців, тоді як багато інших моделей залишаються за бортом споживчого вибору. Ігнорування тієї чи іншої моделі ще не означає, що машина погана. Так, в нашій країні залишився практично непомітним один вельми привабливий седан у бюджетный ціновій категорії.

Отже, знайомтеся, уродженець 2008 року, седан третього покоління, що випускався до 2018 року – Toyota Avensis.

Серед незаперечних переваг Toyota Avensis можна виділити високу надійність, якісний стійкий до іржі кузов, високий рівень безпеки седана, просторий салон та багажник з об’ємом 500 літрів. Вишнею на торті – практична повна байдужість з боку викрадачів. З яскравих недоліків, мабуть, можна виділити лише низький 140-мм кліренс та дуже дешеві оздоблювальні матеріали салону. З найбільш характерних хвороб моделі варто виділити проблемні втулки стабілізатора (не більше 80-100 тисяч км пробігу), втулки рульового управління (не більше 30-50 тисяч км), шліцеве з’єднання валів, що швидко зношується, недоробки в електроніці і проблеми з електромеханічним стоянковим гальмом в моделях до рестайлінгу.

Що ж до начинки, то всі бензинові мотори Toyota Avensis – це атмосферники. Зустрічається три варіанти ZR-FAE, які відрізняються об’ємом і потужністю: 1.6 літра та 132 к.с, 1.8 літра та 147 к.с, 2 літри та 152 к.с. Також є дизельні варіанти D-4D. Вони у свою чергу можуть бути під об’єм 1.6, 2 та 2.2 літра. У всіх двигунів з роками виникають проблеми з пуском у морози. Ще одна біда майже всіх силових установок Avensis – це підвищене утворення нагару та масложер. Працюють «полум’яні серця» або з варіатором К111, здатним прослужити до 250 тисяч км пробігу, або з автоматами U660E/U760E. Похвалити можна кожну трансмісію. Усі коробки «спокійні» та «надійні».

Не пропустите

Этот веб-сайт использует файлы cookie чтобы вам было удобно пользоваться сайтом Принять