Названі автомобілі, про які заслужено і незаслужено забули

Ми впевнені, що ви не чули про всі автомобілі з цієї статті. Можливо ми помиляємося. Ці моделі були представленими, але виготовлялися не довго та в малому обсязі, тому дуже швидко були забуті. У деяких випадках – цілком заслужено. Але дехто з них міг розраховувати на кращу долю.

Goliaf GP700 (1950)

У цього автомобіля був крихітний двоциліндровий двотактний двигун, об’ємом 688 кубічних сантиметрів. Проте, дана модель вважалася досить проривною та інноваційною для тих років. Це було стильне передньоприводне купе. І все ж, розвитку концепція так і не отримала.

Volvo P1900 (1956)

Цей варіант шведського автомобіля з’явився до P1800. Однак, таких машин в результаті виробили всього 68 екземплярів. Це був спортивний автомобіль з відкритим верхом зі скловолокна, натхненний пластиковим Chevrolet Corvette.

Fiat Dino (1967)

Fiat Dino використовував ті ж двигуни V6, об’ємом 2,0 або 2,4 літра, що і однойменний автомобіль Ferrari. Всі вони були з лівим кермом, Pininfarina відповідала за стиль версії Spyder, а Бертоне розробив купе.

Iso Lele (1969)

Незабаром після війни італійська фірма Iso почала виробництво автомобіля-міхура Isetta. Однак права на цю модель придбала BMW, давши таким чином Iso зосередитися на виробництві великих і дорогих розкішних автомобілів з двигуном V8, таких як Lele. Однак в підсумку було випущено всього 317 штук цієї моделі.

Lamborghini Jarama (1970)

Фактично це урізана версія Lamborghini Espada. Jarama мала той же 3929-кубовий V12 спереду, сидіння 2 + 2 і потужність 350-385 к.с. З 1969 по 1974 рік було вироблено 327 примірників.

De Tomaso Longchamp (1972)

Версія з короткою колісною базою Jaguar XJ-esque Deauville, Longchamp була оснащена 5,8-літровим V8 потужністю 330 к.с. Всього було випущено 302 автомобіля, які пропонувалися в кузовах купе або кабріолет.

Citroen LN (1976)

По суті не більше ніж Peugeot 104 з двигуном 2CV. LN був напрочуд нічим не примітним автомобілем. Він продавався тільки на внутрішньому ринку. Тільки британські споживачі змогли купити наступника LN, чотирьохциліндрового LNA потужністю Pug 104. Однак скористалися такою можливістю не всі.



загрузка...