Фахівці розповіли, як можна знизити витрату масла, передає «Твоя МАШИНА» .
Нормальна витрата масла зазвичай вказується в інструкції по експлуатації автомобіля. В середньому вона складає не більше 1 літра олії на 7000-8000 км пробігу, тобто в нормі доливати масло між замінами не потрібно.
Якщо ж рівень масла почав різко падати, то рекомендується знайти і усунути витоку. Частими місцями стає ущільнення колінчастого вала – передній і задній сальники. Також слід звернути увагу на систему вентиляції картерних газів, так як вона може переносити дрібні краплі олії. Не допускає цього маслоотделитель або спеціальний клапан. Якщо маслоотделитель забитий, то масло потрапляє у впускний трубопровід, і потім досягає впуску в циліндри.
Старий двигун може споживати багато масла через зношену циліндропоршневу групу. Тоді слід перейти на більш в’язке масло. Тобто якщо спочатку використовувалося 0W-20 або 5W-30, то можна змінити таке масло на 5W-40. Споживання зменшиться, однак ускладниться запуск двигуна при низьких температурах.
Якщо це не допомогло, то можна залити в двигун спеціальні присадки, які містять загусники масла і речовини, що підвищують еластичність гуми. Так усунеться протікання масла і його підвищене споживання.
Ще однією причиною масложорства можуть стати закоксовані маслознімні кільця. Їх можна прибрати засобами автохімії, особливо легко це буде зробити на ранній стадії. Якщо проблема не в кільцях, то можна замінити маслоотражательні ковпачки.
У деяких сучасних двигунів можна дістатися до нижніх кришок шатунів, знявши піддон картера. Це дозволить зняти головку блоку циліндра і вийняти поршні для заміни поршневих кілець, перевірки стану хона і наявності необхідних зазорів.
Якщо машина оснащена турбованим двигуном, то масло може просочуватися через ущільнення ротора, проникаючи на впуск і випуск. Так буде забруднюватися поршнева частина двигуна або пошкоджуватися каталітичний нейтралізатор. Для усунення проблеми часто замінюють або ремонтують картридж, але в рідкісних випадках необхідна заміна турбокомпресора.
Сегмент розкішних кросоверів вельми насичений, що створює величезну конкуренцію на ринку. За таких умов ціла…
Щітки склоочисника - важливий елемент безпеки автомобіля, особливо в дощ або сніг. Незважаючи на їхню…
Кросовери користуються неабиякою популярністю в Україні, особливо серед сімейних водіїв, які цінують їх за комфорт…
Перший сніг несе українським автомобілістам нові загрози. Важливо розуміти, що керування транспортним засобом у таких…
Далеко не кожен автомобіль підходить для складних зимових умов експлуатації. Експерти звернули увагу на низку…
Тиск в автомобільних шинах є найважливішим фактором забезпечення безпеки експлуатації транспортного засобу. Якщо він занадто…