Головний міф свідчить, що паркетники, кросовери і позашляховики між собою нічим не відрізняються, особливо коли у всіх встановлений повний привід. Але прийшов час відкрити правду, передає «Твоя МАШИНА» .
Різниця між приводними кросовером і позашляховиком величезна. Паркетник – це і зовсім сімейний автомобіль з низькими позашляховими якостями. Така машина призначена для міста або шосе. Повнопривідний кросовер показує хорошу прохідність і витривалість на бездоріжжі в порівнянні з передньопривідним кросовером.
Але найбільша різниця криється в системі управління трансмісією. Позашляховики мають спеціальної механічної системою, яка забезпечує блокування диференціала. У кросоверів вона забезпечується електронікою, однак це лише спрощений варіант того, що можна побачити у позашляховиків. Електронна система не блокує диференціал, а просто пригальмовує вільно обертається або колесо, що буксує.
Електроніка дійсно допоможе зрівняти диференціали і вибратися автомобілю, але вона не зрівняється за ступенем ефективності з механічною системою. Тому на бездоріжжі кросовери будуть явно поступатися повноцінним позашляховикам.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…