Головний міф свідчить, що паркетники, кросовери і позашляховики між собою нічим не відрізняються, особливо коли у всіх встановлений повний привід. Але прийшов час відкрити правду, передає «Твоя МАШИНА» .
Різниця між приводними кросовером і позашляховиком величезна. Паркетник – це і зовсім сімейний автомобіль з низькими позашляховими якостями. Така машина призначена для міста або шосе. Повнопривідний кросовер показує хорошу прохідність і витривалість на бездоріжжі в порівнянні з передньопривідним кросовером.
Але найбільша різниця криється в системі управління трансмісією. Позашляховики мають спеціальної механічної системою, яка забезпечує блокування диференціала. У кросоверів вона забезпечується електронікою, однак це лише спрощений варіант того, що можна побачити у позашляховиків. Електронна система не блокує диференціал, а просто пригальмовує вільно обертається або колесо, що буксує.
Електроніка дійсно допоможе зрівняти диференціали і вибратися автомобілю, але вона не зрівняється за ступенем ефективності з механічною системою. Тому на бездоріжжі кросовери будуть явно поступатися повноцінним позашляховикам.
Американський автоблогер, механік із 56-річним стажем роботи Скотті Кілмер розкрив водіям головну проблему будь-якого автомобіля,…
Японський автомобільний бренд Toyota відомий надійністю і довговічністю своїх автомобілів. Жоден авторитетний рейтинг якості не…
У кожному автомобілі з часом можуть виникати найрізноманітніші несправності. З деякими ще можна якось їздити…
Незвичайні запахи в автомобілі самі по собі мають насторожити автомобіліста. Водночас є запахи, які додатково…
Кришка розширювального бачка може здатися недосвідченим водіям другорядним елементом в автомобілі, проте її роль часто…
Автомобіль є дуже недешевою інвестицією, до якої завжди слід підходити відповідально. Нерідко трапляється так, що…