Головний міф свідчить, що паркетники, кросовери і позашляховики між собою нічим не відрізняються, особливо коли у всіх встановлений повний привід. Але прийшов час відкрити правду, передає «Твоя МАШИНА» .
Різниця між приводними кросовером і позашляховиком величезна. Паркетник – це і зовсім сімейний автомобіль з низькими позашляховими якостями. Така машина призначена для міста або шосе. Повнопривідний кросовер показує хорошу прохідність і витривалість на бездоріжжі в порівнянні з передньопривідним кросовером.
Але найбільша різниця криється в системі управління трансмісією. Позашляховики мають спеціальної механічної системою, яка забезпечує блокування диференціала. У кросоверів вона забезпечується електронікою, однак це лише спрощений варіант того, що можна побачити у позашляховиків. Електронна система не блокує диференціал, а просто пригальмовує вільно обертається або колесо, що буксує.
Електроніка дійсно допоможе зрівняти диференціали і вибратися автомобілю, але вона не зрівняється за ступенем ефективності з механічною системою. Тому на бездоріжжі кросовери будуть явно поступатися повноцінним позашляховикам.
В Україні все частіше зустрічаються автомобілі з варіаторною трансмісією. Вони зручні і прості в експлуатації,…
У житті кожного автомобіліста може настати момент, коли доводиться продавати свій автомобіль на вторинному ринку.…
Кожен автомобіліст знає, що червоний сигнал світлофора забороняє рух транспорту. Водночас багато хто забуває, що…
Нерідко зупинка автомобіля поліцією викликає у українських водіїв справжню паніку навіть без очевидних причин. Це…
Тисячам українців загрожують штрафи в розмірі 425 гривень за їзду з «неправильними» правами, навіть якщо…
З приходом літа в Україні температура атмосферного повітря нерідко перевищує позначку +30°C, що означає, що…