Головний міф свідчить, що паркетники, кросовери і позашляховики між собою нічим не відрізняються, особливо коли у всіх встановлений повний привід. Але прийшов час відкрити правду, передає «Твоя МАШИНА» .
Різниця між приводними кросовером і позашляховиком величезна. Паркетник – це і зовсім сімейний автомобіль з низькими позашляховими якостями. Така машина призначена для міста або шосе. Повнопривідний кросовер показує хорошу прохідність і витривалість на бездоріжжі в порівнянні з передньопривідним кросовером.
Але найбільша різниця криється в системі управління трансмісією. Позашляховики мають спеціальної механічної системою, яка забезпечує блокування диференціала. У кросоверів вона забезпечується електронікою, однак це лише спрощений варіант того, що можна побачити у позашляховиків. Електронна система не блокує диференціал, а просто пригальмовує вільно обертається або колесо, що буксує.
Електроніка дійсно допоможе зрівняти диференціали і вибратися автомобілю, але вона не зрівняється за ступенем ефективності з механічною системою. Тому на бездоріжжі кросовери будуть явно поступатися повноцінним позашляховикам.
Корейський автопром останнім часом значно підвищив якість своїх автомобілів, що зробило їх одними з найнадійніших…
Українські водійські права зазвичай дійсні протягом 30 років, тому багато водіїв забувають про необхідність їх…
Український ринок поповнився новим поколінням доступного кросовера MG ZS. Модель вийшла одразу в кількох модифікаціях…
Японські авто давно зарекомендували себе як приклад надійності, витривалості та простоти в обслуговуванні. У багатьох…
Мобільний застосунок «Дія» вже давно став універсальним інструментом для українців — тут можна зберігати документи,…
Заміна моторного мастила — одна з ключових процедур технічного обслуговування автомобіля. І хоча ще кілька…