У кожної моделі є свої слабкі місця. «Твоя МАШИНА» розповість про автомобілі, у яких найчастіше страждає ремінь ГРМ.
1. Lada Kalina і Lada Granta
На якість ременя в цих машинах скаржаться багато водіїв, хоча сам ремінь ГРМ тут не винен. Причиною обриву ременя стає водяний насос, який заклинює вже через 40 000 км.
2. Datsun Mi-Do і On-Do
У цих моделей ремінь обривається теж через помпи насоса. Її поломка призводить до заклинювання, за яким і слід обрив ремінця.
3. Hyundai Elantra
Дану проблему можна помітити у всіх примірників 2002-2006 років випуску. На цей раз вся справа в надто сильному люфт роликів. Перші проблеми з’являються вже через 60 000 км, але ремінь ГРМ варто перевіряти кожні 45 000 км.
4. Chevrolet Lanos
У цій моделі ремінь рветься дійсно через погану якість самого ременя. Тріщини і вибоїни з’являються вже через кілька десятків тисяч кілометрів пробігу.
5. Skoda Octavia
Найбільше ремінь страждає у машин 1998-2011 років випуску. Незважаючи на надійну помпу, ремінь все одно швидко зношується. Виробник рекомендує проводити заміну кожні 50 000 км.
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…
В умовах зростання цін на автомобільне паливо, а також нестабільної фінансової ситуації в країні питання…