У кожної моделі є свої слабкі місця. «Твоя МАШИНА» розповість про автомобілі, у яких найчастіше страждає ремінь ГРМ.
1. Lada Kalina і Lada Granta
На якість ременя в цих машинах скаржаться багато водіїв, хоча сам ремінь ГРМ тут не винен. Причиною обриву ременя стає водяний насос, який заклинює вже через 40 000 км.
2. Datsun Mi-Do і On-Do
У цих моделей ремінь обривається теж через помпи насоса. Її поломка призводить до заклинювання, за яким і слід обрив ремінця.
3. Hyundai Elantra
Дану проблему можна помітити у всіх примірників 2002-2006 років випуску. На цей раз вся справа в надто сильному люфт роликів. Перші проблеми з’являються вже через 60 000 км, але ремінь ГРМ варто перевіряти кожні 45 000 км.
4. Chevrolet Lanos
У цій моделі ремінь рветься дійсно через погану якість самого ременя. Тріщини і вибоїни з’являються вже через кілька десятків тисяч кілометрів пробігу.
5. Skoda Octavia
Найбільше ремінь страждає у машин 1998-2011 років випуску. Незважаючи на надійну помпу, ремінь все одно швидко зношується. Виробник рекомендує проводити заміну кожні 50 000 км.
Українські водійські права зазвичай дійсні протягом 30 років, тому багато водіїв забувають про необхідність їх…
Український ринок поповнився новим поколінням доступного кросовера MG ZS. Модель вийшла одразу в кількох модифікаціях…
Японські авто давно зарекомендували себе як приклад надійності, витривалості та простоти в обслуговуванні. У багатьох…
Мобільний застосунок «Дія» вже давно став універсальним інструментом для українців — тут можна зберігати документи,…
Заміна моторного мастила — одна з ключових процедур технічного обслуговування автомобіля. І хоча ще кілька…
Порушення законів щодо мобілізації та військового обліку в Україні може мати серйозні наслідки для громадян,…