У кожної моделі є свої слабкі місця. «Твоя МАШИНА» розповість про автомобілі, у яких найчастіше страждає ремінь ГРМ.
1. Lada Kalina і Lada Granta
На якість ременя в цих машинах скаржаться багато водіїв, хоча сам ремінь ГРМ тут не винен. Причиною обриву ременя стає водяний насос, який заклинює вже через 40 000 км.
2. Datsun Mi-Do і On-Do
У цих моделей ремінь обривається теж через помпи насоса. Її поломка призводить до заклинювання, за яким і слід обрив ремінця.
3. Hyundai Elantra
Дану проблему можна помітити у всіх примірників 2002-2006 років випуску. На цей раз вся справа в надто сильному люфт роликів. Перші проблеми з’являються вже через 60 000 км, але ремінь ГРМ варто перевіряти кожні 45 000 км.
4. Chevrolet Lanos
У цій моделі ремінь рветься дійсно через погану якість самого ременя. Тріщини і вибоїни з’являються вже через кілька десятків тисяч кілометрів пробігу.
5. Skoda Octavia
Найбільше ремінь страждає у машин 1998-2011 років випуску. Незважаючи на надійну помпу, ремінь все одно швидко зношується. Виробник рекомендує проводити заміну кожні 50 000 км.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…