У кожної моделі є свої слабкі місця. «Твоя МАШИНА» розповість про автомобілі, у яких найчастіше страждає ремінь ГРМ.
1. Lada Kalina і Lada Granta
На якість ременя в цих машинах скаржаться багато водіїв, хоча сам ремінь ГРМ тут не винен. Причиною обриву ременя стає водяний насос, який заклинює вже через 40 000 км.
2. Datsun Mi-Do і On-Do
У цих моделей ремінь обривається теж через помпи насоса. Її поломка призводить до заклинювання, за яким і слід обрив ремінця.
3. Hyundai Elantra
Дану проблему можна помітити у всіх примірників 2002-2006 років випуску. На цей раз вся справа в надто сильному люфт роликів. Перші проблеми з’являються вже через 60 000 км, але ремінь ГРМ варто перевіряти кожні 45 000 км.
4. Chevrolet Lanos
У цій моделі ремінь рветься дійсно через погану якість самого ременя. Тріщини і вибоїни з’являються вже через кілька десятків тисяч кілометрів пробігу.
5. Skoda Octavia
Найбільше ремінь страждає у машин 1998-2011 років випуску. Незважаючи на надійну помпу, ремінь все одно швидко зношується. Виробник рекомендує проводити заміну кожні 50 000 км.
Великі автокомпанії повертаються до двигунів внутрішнього згоряння через високі прибутки та попит на гібридні технології,…
Багато хто з молодих водіїв дивується: чому досвідчені автолюбителі, залишаючи авто на парковці, спеціально викручують…
Автомобіль — це техніка, яка потребує догляду та уважного ставлення. Але, як відзначають експерти, більшість…
Дізнайтеся, які права мають водії під час зупинки поліцією та як захистити себе від незаконних…
Українці в Польщі отримують водійські права за новою процедурою. Детально про три етапи: вимоги, номер…
Нова Toyota RAV4 2026 року: стильний дизайн, покращений інтер'єр та новий доступний гібрид. Обирай свій…