Автоматична коробка передач встановлена майже в кожному сучасному автомобілі, але все ще не вщухають суперечки про різні нюанси. Наприклад, автомобілісти так і не дійшли згоди, чи треба перемикати режими «Р» або «N» під час зупинки в пробці або на світлофорі, передає «Твоя МАШИНА».
Вибір частоти і способу використання цих режимів залежить від ситуації. Правильна відповідь можна знайти в керівництві по експлуатації автомобіля, де розписано все про режими «Р» і «N».
Якщо говорити узагальнено, то ситуація така: якщо на світлофорі селектор не перекладати в режим «Р» або «N», то нічого страшного не буде. Але в будь-якому випадку треба пам’ятати, що в режимі «N» машину все одно потрібно утримувати на місці основним або ручним гальмом, або вона покотиться. Якщо хочеться дати нозі відпочити, то використовувати треба тільки «Р». Але включати його можна, тільки якщо зупинка триває довше 1 хвилини.
Все це відноситься до класичного «автомату», з «роботом» надходити варто трохи по-іншому. Знову ж таки, нічого страшного не станеться, якщо на світлофорах не переходити в режим «N». Але і користі не буде, так як в режимі «Драйв» диски розімкнені, і агрегат знаходиться під підвищеним навантаженням. Тобто при зупинці довше, ніж на 15 секунд селектор все-таки варто перевести на «Нейтраль».
Водії вантажівок проводять на трасі десятки годин поспіль. І хоча звикли до всього – є…
Більшість водіїв не відчувають моменту, коли наближаються до авто попереду так щільно, що зникає простір…
Покупка нової машини – це завжди витрати. І не тільки на оформлення чи страховку. Після…
Дехто ще пам’ятає зовнішні сонцезахисні козирки на передніх вікнах. Металеві щитки з минулого, які колись…
Багато водіїв і досі переконані: чим менше кілометрів проїхала машина, тим краще. Але механіки бачать…
Tesla взялась за нову версію Cybertruck – коротшу, вужчу й орієнтовану на європейські та азійські…