Автоматична коробка передач встановлена майже в кожному сучасному автомобілі, але все ще не вщухають суперечки про різні нюанси. Наприклад, автомобілісти так і не дійшли згоди, чи треба перемикати режими «Р» або «N» під час зупинки в пробці або на світлофорі, передає «Твоя МАШИНА».
Вибір частоти і способу використання цих режимів залежить від ситуації. Правильна відповідь можна знайти в керівництві по експлуатації автомобіля, де розписано все про режими «Р» і «N».
Якщо говорити узагальнено, то ситуація така: якщо на світлофорі селектор не перекладати в режим «Р» або «N», то нічого страшного не буде. Але в будь-якому випадку треба пам’ятати, що в режимі «N» машину все одно потрібно утримувати на місці основним або ручним гальмом, або вона покотиться. Якщо хочеться дати нозі відпочити, то використовувати треба тільки «Р». Але включати його можна, тільки якщо зупинка триває довше 1 хвилини.
Все це відноситься до класичного «автомату», з «роботом» надходити варто трохи по-іншому. Знову ж таки, нічого страшного не станеться, якщо на світлофорах не переходити в режим «N». Але і користі не буде, так як в режимі «Драйв» диски розімкнені, і агрегат знаходиться під підвищеним навантаженням. Тобто при зупинці довше, ніж на 15 секунд селектор все-таки варто перевести на «Нейтраль».
Деякі автомобілі, незважаючи на свою популярність і загальну надійність, мають репутацію "оливожерів". Проблема підвищеної витрати…
Видалення пташиного посліду з автомобіля вимагає обережного підходу, щоб уникнути пошкодження лакофарбового покриття. Послід може…
Останніми роками кросовери набули величезної популярності завдяки своїй універсальності, практичності та меншим габаритам порівняно з…
Правильне налаштування дзеркал в автомобілі є ключовим фактором для забезпечення безпеки на дорозі. Інструктори автошкіл…
Вибір надійного і доступного позашляховика може бути складним завданням, особливо з урахуванням постійно зростаючих цін.…
Подряпини на кузові автомобіля - неприємність, з якою стикаються багато автовласників. Зазвичай для їх видалення…