Автоматична коробка передач встановлена майже в кожному сучасному автомобілі, але все ще не вщухають суперечки про різні нюанси. Наприклад, автомобілісти так і не дійшли згоди, чи треба перемикати режими «Р» або «N» під час зупинки в пробці або на світлофорі, передає «Твоя МАШИНА».
Вибір частоти і способу використання цих режимів залежить від ситуації. Правильна відповідь можна знайти в керівництві по експлуатації автомобіля, де розписано все про режими «Р» і «N».
Якщо говорити узагальнено, то ситуація така: якщо на світлофорі селектор не перекладати в режим «Р» або «N», то нічого страшного не буде. Але в будь-якому випадку треба пам’ятати, що в режимі «N» машину все одно потрібно утримувати на місці основним або ручним гальмом, або вона покотиться. Якщо хочеться дати нозі відпочити, то використовувати треба тільки «Р». Але включати його можна, тільки якщо зупинка триває довше 1 хвилини.
Все це відноситься до класичного «автомату», з «роботом» надходити варто трохи по-іншому. Знову ж таки, нічого страшного не станеться, якщо на світлофорах не переходити в режим «N». Але і користі не буде, так як в режимі «Драйв» диски розімкнені, і агрегат знаходиться під підвищеним навантаженням. Тобто при зупинці довше, ніж на 15 секунд селектор все-таки варто перевести на «Нейтраль».
Для будь-якого автомобіліста і його машини зимові морози є серйозним випробуванням. У якийсь момент ви…
Синоптики прогнозують сильні морози до кінця лютого, що створює додаткові ризики для водіїв і пішоходів.…
Сонливість за кермом - не просто неприємна проблема, яка турбує більшість водіїв під час нічних…
Зимові умови експлуатації автомобіля вкрай непрості, у зв'язку з чим ваша машина за ці місяці…
За більш ніж столітню історію автомобілі еволюціонували з примітивних транспортних засобів у високотехнологічну і складну…
Як відомо, взимку видимість на українських дорогах обмежена, а тому водіям потрібно докладати більше зусиль,…