Автоматична коробка передач встановлена майже в кожному сучасному автомобілі, але все ще не вщухають суперечки про різні нюанси. Наприклад, автомобілісти так і не дійшли згоди, чи треба перемикати режими «Р» або «N» під час зупинки в пробці або на світлофорі, передає «Твоя МАШИНА».
Вибір частоти і способу використання цих режимів залежить від ситуації. Правильна відповідь можна знайти в керівництві по експлуатації автомобіля, де розписано все про режими «Р» і «N».
Якщо говорити узагальнено, то ситуація така: якщо на світлофорі селектор не перекладати в режим «Р» або «N», то нічого страшного не буде. Але в будь-якому випадку треба пам’ятати, що в режимі «N» машину все одно потрібно утримувати на місці основним або ручним гальмом, або вона покотиться. Якщо хочеться дати нозі відпочити, то використовувати треба тільки «Р». Але включати його можна, тільки якщо зупинка триває довше 1 хвилини.
Все це відноситься до класичного «автомату», з «роботом» надходити варто трохи по-іншому. Знову ж таки, нічого страшного не станеться, якщо на світлофорах не переходити в режим «N». Але і користі не буде, так як в режимі «Драйв» диски розімкнені, і агрегат знаходиться під підвищеним навантаженням. Тобто при зупинці довше, ніж на 15 секунд селектор все-таки варто перевести на «Нейтраль».
Автоматична коробка передач – складний механізм, що не прощає недбалості. Ремонт може обійтися від 125…
Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…