Фахівці розповіли, як правильно поводитися з атмосферним мотором, передає «Твоя МАШИНА» .
Багато автовласників знають, що після поїздки на машині з турбомотором двигуну ще деякий час необхідно попрацювати на холостих обертах. При роботі зі швидкістю до 10 тис. Об / хв крильчатка турбіни сильно нагрівається, тому якщо відразу заглушити мотор, вона продовжить обертатися. Однак при цьому змазуватися маслом мотор вже не буде, що вкрай шкідливо.
У атмосферних моторів схожа ситуація. Робота на холостих обертах в кінці поїздки допоможе уникнути прискореної деградації моторного масла. Якщо мотор відразу заглушити, то зупинилася помпа перестає качати охолоджуючу рідину і антифриз перестає циркулювати по системі, а ось осіли масло буде локально перегріватися. У підсумку на поверхнях деталей утворюється нагар і почнеться процес закоксовиванія системи.
Знизити ризики перегріву допоможе електровентилятор системи охолодження, яким оснащені практично всі сучасні машини. Він працює навіть при виключенні двигуна. Однак глушити двигун з включеним вентилятором можна не тільки при русі, але і при зупинці, інакше вентилятор не зможе завершити програмний цикл своєї роботи.
Компанія Toyota готує до прем'єри шосте покоління кросовера RAV4. Поки що офіційних фото немає, але…
У сучасних реаліях, коли паливо дорожчає, а енергоефективність стає ключовим фактором, багато водіїв шукають автомобілі…
Власники елітних автомобілів у 2024 році поповнили державний бюджет на 220 мільйонів гривень. Це на…
Nissan X-Trail завжди був символом надійності та універсальності, автомобілем, який однаково впевнено почувається як у…
Компанія Nissan, яка нині переживає фінансові труднощі, може відродити культову модель Primera, щоб збільшити інтерес…
Компанія Skoda готується до прем’єри електричної Octavia, яка стане концептуальним провісником нового покоління популярного універсала.…