Водії вважають, що в жарку погоду гріти мотор не потрібно. Однак починати рух відразу не рекомендується, повідомляє «Твоя МАШИНА» .
Здається, що влітку немає таких проблем, які супроводжують двигун взимку. Однак відразу тиснути на педаль газу все одно не можна. Справа в тому, що після тривалої стоянки, тобто коли машина простоювала всю ніч, моторне масло стікає в картер. Потрібно після запуску слід почекати, поки воно не розійдеться по системі. Є на вулиці температура вище нуля, то буде потрібно буквально 2-3 хвилини.
Якщо не дати мотору прогрітися, то масло не встигне дістатися через численні канали до деталей, що труться. Також воно не набере потрібну температуру і буде гірше надходити в масляний фільтр, тобто швидше забруднюватися. Крім того, гідросистеми (муфти фазовращателей, гидрокомпенсатори) без прогріву двигуна працюють некоректно.
Найбільше при їзді без прогріву постраждають турбовані силові агрегати. Після запуску таких агрегатів гарячі вихлопні гази проходять через «равлика» турбіни, розігрівають її до 1 000 і більше градусів. Якщо масло не дійде до двигуна, то механізм турбіни буде швидко і активно зношуватися.
Також це позначиться на трансмісії, особливо гідромеханічних «автоматах». Паливного насоса необхідно час, щоб прокачати мастило і підготувати механізми АКПП до роботи. Хоча на “механіці” відсутність масла теж позначається погано.
Може виникнути питання, як зрозуміти, що двигун досить прогрілося. Для цього треба подивитися на обороти холостого року. Коли масло заповнює всю систему і прогрівається до потрібної температури, стрілка тахометра опускається приблизно до 900 об / хв. Також потрібний момент можна вловити по характерному ослаблення моторного гулу. Після цього можна рухатися з місця, але перші 10 хвилин краще підтримувати спокійну швидкість.
З іншого боку, занадто довго прогрівати двигун в теплу пору року теж не варто. Довгої роботи на «холостих» не люблять, насамперед, малооб’ємні агрегати з турбонаддувом. В такому випадку може початися масляне голодування. Стояти з заведеним двигуном не рекомендується більше 20 – 30 хвилин.
Сегмент розкішних кросоверів вельми насичений, що створює величезну конкуренцію на ринку. За таких умов ціла…
Щітки склоочисника - важливий елемент безпеки автомобіля, особливо в дощ або сніг. Незважаючи на їхню…
Кросовери користуються неабиякою популярністю в Україні, особливо серед сімейних водіїв, які цінують їх за комфорт…
Перший сніг несе українським автомобілістам нові загрози. Важливо розуміти, що керування транспортним засобом у таких…
Далеко не кожен автомобіль підходить для складних зимових умов експлуатації. Експерти звернули увагу на низку…
Тиск в автомобільних шинах є найважливішим фактором забезпечення безпеки експлуатації транспортного засобу. Якщо він занадто…