Автомир

Чому на автомобілі не можна починати рух відразу після запуску мотора

Водії вважають, що в жарку погоду гріти мотор не потрібно. Однак починати рух відразу не рекомендується, повідомляє «Твоя МАШИНА» .

Здається, що влітку немає таких проблем, які супроводжують двигун взимку. Однак відразу тиснути на педаль газу все одно не можна. Справа в тому, що після тривалої стоянки, тобто коли машина простоювала всю ніч, моторне масло стікає в картер. Потрібно після запуску слід почекати, поки воно не розійдеться по системі. Є на вулиці температура вище нуля, то буде потрібно буквально 2-3 хвилини.

Якщо не дати мотору прогрітися, то масло не встигне дістатися через численні канали до деталей, що труться. Також воно не набере потрібну температуру і буде гірше надходити в масляний фільтр, тобто швидше забруднюватися. Крім того, гідросистеми (муфти фазовращателей, гидрокомпенсатори) без прогріву двигуна працюють некоректно.

Найбільше при їзді без прогріву постраждають турбовані силові агрегати. Після запуску таких агрегатів гарячі вихлопні гази проходять через «равлика» турбіни, розігрівають її до 1 000 і більше градусів. Якщо масло не дійде до двигуна, то механізм турбіни буде швидко і активно зношуватися.

Також це позначиться на трансмісії, особливо гідромеханічних «автоматах». Паливного насоса необхідно час, щоб прокачати мастило і підготувати механізми АКПП до роботи. Хоча на “механіці” відсутність масла теж позначається погано.

Може виникнути питання, як зрозуміти, що двигун досить прогрілося. Для цього треба подивитися на обороти холостого року. Коли масло заповнює всю систему і прогрівається до потрібної температури, стрілка тахометра опускається приблизно до 900 об / хв. Також потрібний момент можна вловити по характерному ослаблення моторного гулу. Після цього можна рухатися з місця, але перші 10 хвилин краще підтримувати спокійну швидкість.

З іншого боку, занадто довго прогрівати двигун в теплу пору року теж не варто. Довгої роботи на «холостих» не люблять, насамперед, малооб’ємні агрегати з турбонаддувом. В такому випадку може початися масляне голодування. Стояти з заведеним двигуном не рекомендується більше 20 – 30 хвилин.

Recent Posts

Досвідчений механік назвав головну проблему будь-якого автомобіля

Американський автоблогер, механік із 56-річним стажем роботи Скотті Кілмер розкрив водіям головну проблему будь-якого автомобіля,…

06.05.2024

Найгірші з найкращих: названо ТОП-3 найменш надійних автомобілів Toyota

Японський автомобільний бренд Toyota відомий надійністю і довговічністю своїх автомобілів. Жоден авторитетний рейтинг якості не…

06.05.2024

Можна злетіти з дороги: механік назвав найнебезпечнішу несправність в автомобілі

У кожному автомобілі з часом можуть виникати найрізноманітніші несправності. З деякими ще можна якось їздити…

06.05.2024

Водіям слід насторожитися: 4 запахи, які сповіщають про несправності автомобіля

Незвичайні запахи в автомобілі самі по собі мають насторожити автомобіліста. Водночас є запахи, які додатково…

06.05.2024

Механік розповів, як вбивають машини “неправильні” кришки розширювального бачка

Кришка розширювального бачка може здатися недосвідченим водіям другорядним елементом в автомобілі, проте її роль часто…

06.05.2024

Названо марки автомобілів, про купівлю яких ви не пошкодуєте

Автомобіль є дуже недешевою інвестицією, до якої завжди слід підходити відповідально. Нерідко трапляється так, що…

06.05.2024